Hvordan er det med sv.skaps tegnene?

*Precious*

Elsker forumet
Er de der fortsatt eller har de avtatt? Evt når avtok de??

Jeg har ikke noe særlig ømme pupper lenger, og er ikke spesiellt trøtt!! Men kvalmen og uvel-følelsen er her...

Her har de vært likedan hele tiden... stupetrøtt og ømme pupper til tusen[8D] Men greitt å ha noen sånne små tegn...

Fremdeles ømme bryster og trøtt, ellers særdeles lite :)

Kvalmen er borte, ikke ømme pupper lengre, er mer opplakt nå. Begynte å avta i uke 10 :) Men sliter med bekkenløsning:(

Fortsatt kvalm!!!
Trøtt og daff.
oooog... denne uka fikk jeg faktisk ØMMMMME pupper! de har vokst masse, men først nå blir de ømme..12 uker imarra! Lurer på hva de har planer om assa... giganter? hmm!

Bekkenløsning da, men det er jo ikke sånn type symptom ift det det spørres om her da.
Og overfølsom - men det kommer nok å vare ut.. gjorde det sist affal.. gråter av en god del mer nå ja...hehe!

Puppene er ikke så ømme lengre. Men jeg er sulten, trøtt og skikkelig uggen. Spesielt uggen på kveldstid..men det kommer til ulike tider egentlig. Også er jeg utrolig daff og energiløs på kvelden. Er passe ubrukelig da [8D]

Trøttheten er her fortsatt. Hodepine er jo en kjent tegn. Magen er blitt treig. Puppene kjenner jeg godt.

alvorlig jernmangelanemi da..... så tabletter inntas to ganger daglig (hvor lang tid tar det før de får effekt???jerntabletter asså?)
Kvalme pga magesyresmak i munnen
ømme pupper som dukka opp for noen dager siden
smaksløker som er all over the place, merkelig hvor de lurer meg asså...
trøøøøttttttttttttttttttt, men det kan være jernmanglen det da.

Kvalm - les oppkast [:'(]
Trøtt, veldig.
Ømme pupper. Store pupper.

Ber til Gud om at kvalmen skal forsvinne hver dag.

Ømme pupper har jeg aldri kjent, men er fortsatt kvalm (en av de heldige som ikke kaster opp), har mye hodepine og er veldig trøtt og sliten. Spiste middag isted, og da måtte jeg legge meg ned og hvile etter å ha spist, så skal ikke så mye til=)

Men jeg har ikke kommet så langt som mange av dere da, så roer seg sikkert snart her og da...

Back
Topp