Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men kokt skinke kan man spise??
Sent from my iPhone using BV Forum
Klarer ikke spise noe form for kjøtt!Kokt skinke kan du spise, men alt kjøttpålegg bør spises ganske raskt etter at pakningen er åpnet.
jeg spiste salami som en galning med sønnen min.. jeg lever som normalt å dytter inni det jeg vil har lysst på bortsett fra sjømat og alkohol![]()
Så bra at du hadde flaks og han ikke fikk alvorlige skader/død!
(Dette er ikke rettet mot deg mammatil2gutter, men til alle.)
Det går som regel bra å spise spekemat, men ville du tilgitt deg selv om babyen din hadde fått alvorlige skader på nervesystemet, syn, hørsel eller døde? Det er risikoen! Fordi den gravide hadde så utrolig lyst på spekemat. Er det virkelig så vanskelig å spise noe annet i 9 mnd?! Det går som regel som regel bra å kjøre i fylla også, men hva med den ene gangen det ikke gjør det....?
Jeg sier ikke dette for å provosere eller få noen til å få dårlig samvittighet. Jeg skjønner at noen ikke vet risikoen, og tror alt er hysteri, men det er faktisk en grunn til at det er kommet retningslinjer til gravide.
hvis du ikke ønsker å provosere så kan du liksogreit la være å kommentere! jeg gjør nøyaktig det jeg ønsker å gidder ikke å være som deg (hysterisk) fordi noen har opplevd at barnet har blitt skadet/død.. ærlig talt!! alt er livsfarlig i dag!! snart er det farlig å puste inn luften utenfor også!!! nei.. jeg lever akkurat som normalt!!Så bra at du hadde flaks og han ikke fikk alvorlige skader/død!
(Dette er ikke rettet mot deg mammatil2gutter, men til alle.)
Det går som regel bra å spise spekemat, men ville du tilgitt deg selv om babyen din hadde fått alvorlige skader på nervesystemet, syn, hørsel eller døde? Det er risikoen! Fordi den gravide hadde så utrolig lyst på spekemat. Er det virkelig så vanskelig å spise noe annet i 9 mnd?! Det går som regel som regel bra å kjøre i fylla også, men hva med den ene gangen det ikke gjør det....?
Jeg sier ikke dette for å provosere eller få noen til å få dårlig samvittighet. Jeg skjønner at noen ikke vet risikoen, og tror alt er hysteri, men det er faktisk en grunn til at det er kommet retningslinjer til gravide.
hvis du ikke ønsker å provosere så kan du liksogreit la være å kommentere! jeg gjør nøyaktig det jeg ønsker å gidder ikke å være som deg (hysterisk) fordi noen har opplevd at barnet har blitt skadet/død.. ærlig talt!! alt er livsfarlig i dag!! snart er det farlig å puste inn luften utenfor også!!! nei.. jeg lever akkurat som normalt!!