Delira
Forelsket i forumet
I morgen har vi nådd vår neste milepæl!!
12 uker er gått, og vi nærmer oss 2 trimester! Nesten ikke til å tro!!
Og i dag kjentes de første vingeslagene fra en liten sommerfugl!!
Begynner smått å tro på at det virkelig er vår tur denne gangen. Men skulderne er ikke klare for å senkes enda merker jeg. I morgen er det UL igjen, og da skal vi holde ut helt til uke 18 føre vi får se lille bolle på skjermen igjen
men på en annen side så vet jeg ikke hva som er værst? Å ikke se den på skjermen på en stund, eller gå med nerver føre en UL fordi en er redd en skal få dårlig nytt? 
Krysser ihvertfall hele meg for både oss og dere om dagen!
Klemmer fra Porsgrunn

12 uker er gått, og vi nærmer oss 2 trimester! Nesten ikke til å tro!!
Og i dag kjentes de første vingeslagene fra en liten sommerfugl!!
Begynner smått å tro på at det virkelig er vår tur denne gangen. Men skulderne er ikke klare for å senkes enda merker jeg. I morgen er det UL igjen, og da skal vi holde ut helt til uke 18 føre vi får se lille bolle på skjermen igjen
men på en annen side så vet jeg ikke hva som er værst? Å ikke se den på skjermen på en stund, eller gå med nerver føre en UL fordi en er redd en skal få dårlig nytt? Krysser ihvertfall hele meg for både oss og dere om dagen!
Klemmer fra Porsgrunn

) og er godt i gang med mitt første prøverørsforsøk (ICSI).Alle undersøkelser og blodprøver osv viser at alt er fint med meg, men det er mannen sin sædkvalitet som er problemet. 

men på en annen måte helt utrolig deilig ågå ut derfra med hodet høyt og lykke i magen