Hvordan er det med kvalme?

Juniibebi

Forelsket i forumet
Jeg er i uke 6+2 men har fortsatt ikke blitt kvalm. Lest at ca 8-10 får svangerskapskvalme så jeg begynner nesten å lure litt på hvorfor den ikke har kommet enda. Eller om jeg får det i hele tatt?håper jo jeg slipper unna da men alikavel hehe

Jeg var ikke kvalm sist i det heletatt... denne gangen har jeg vært uggen... ikke så spykvalm.. hehe.. så tror absolutt man kan komme seg igjennom svangerskapet uten å være så veldig kvalm.. heldigvis ;)

Jeg var super kvalm med oppkast til uke 19 sist svangerskap! Denne gang er jeg 7+1 - og har frem til nå kun vært litt uggen om morgenen og litt om det går lang tid mellom måltid. MEN,- kvalmen kom skikkelig i dag. Måtte ligge en halvtime på gulvet på badet etter jeg stod opp før jeg klarte å skifte bleie på mini... Å måtte gå bøyd fremover rundt i huset, føles om at alt skal komme opp når som helst. OG jeg som trodde jeg skulle slippe dette denne gang! Kan henge sammen med at jeg har sovet ekstremt dårlig i natt og vært oppe x antall ganger, og er trøtt/sliten og derfor kom kvalmen.. men, sukk, ikke godt å vite! Krysser fingrene for at den forsvinner like for som den kom!!

Jeg var nesten ikke kvalm sist, denne gangen var det skikkelig ille i uke 7 og 8. Nyt det så lenge det varer tenker jeg ;)

Eg er i uke 5 + 5 og er kjempe kvalm :( den er helt grusom. heldige som ikke har det

Sist var jeg ikke kvalm I det hele tatt. Denne gangen har jeg kun vært uggen med for lenge mellom hvert måltid. Kjenner at i dag er det blitt værre... 8+3... æsj altså. Ordentlig uggen selvom jeg akkurat har spist litt, men forløbig ikke spykvalm! Passer veldig dårlig med oppkast og kvalme på jobb kjenner jeg! :p

Back
Topp