*Newbeginning*
Elsker forumet
Jeg sliter fremdeles med kvalme og har vært innlagt pga kraftig dehydrering, så energien min er på bånn.. håper det er derfor ting føles som de gjør nå..
Her om dagen klikka jeg på ketchup flaska fordi den nærma seg slutten og bare spruta og prutta, noe jeg tydeligvis ikke hadde tålmodighet til.
Så jeg henta en ny flaske, og den holdt på sånn den og, så den føyk nesten i veggen, men smalt den i stede på bordet..Ville bare ha ketchup uten for mye pes.. gøy for andre å se på, men dærsken så sinna jeg ble på den flaska..
Jeg føler meg konstant nedstemt, og i går begynte jeg å hylgrine med snørr og tårer fordi typen spurte om hva jeg grubler på fordi han merker at jeg ikke har det så godt nå..
Jeg grubler jo ikke på no, føler meg bare trist og har gjort det i mange dager.
Så alt som har bygd seg opp flomma ut og jeg fikk nesten angst anfall oppå det igjen..
Har ikke lyst til å ende opp med svangerskapsdepresjoner denne gangen også..
Sliter litt med å takle de hormonene og de tankene de drar med seg..
Er det bare meg el er det vanlig?
Her om dagen klikka jeg på ketchup flaska fordi den nærma seg slutten og bare spruta og prutta, noe jeg tydeligvis ikke hadde tålmodighet til.
Så jeg henta en ny flaske, og den holdt på sånn den og, så den føyk nesten i veggen, men smalt den i stede på bordet..Ville bare ha ketchup uten for mye pes.. gøy for andre å se på, men dærsken så sinna jeg ble på den flaska..
Jeg føler meg konstant nedstemt, og i går begynte jeg å hylgrine med snørr og tårer fordi typen spurte om hva jeg grubler på fordi han merker at jeg ikke har det så godt nå..
Jeg grubler jo ikke på no, føler meg bare trist og har gjort det i mange dager.
Så alt som har bygd seg opp flomma ut og jeg fikk nesten angst anfall oppå det igjen..
Har ikke lyst til å ende opp med svangerskapsdepresjoner denne gangen også..
Sliter litt med å takle de hormonene og de tankene de drar med seg..
Er det bare meg el er det vanlig?