Hvordan er det med energien?

Nikky

Flørter med forumet
Ja, hvordan er det med energien hos dere? Jeg hadde sett frem til andre trimester, da det skal være det beste. Trodde jeg skulle ha masse energi, og alt skulle være som vanlig. Sånn ble det visst ikke. Svir av all energien på starten av dagen, de siste timene på jobb sitter jeg bare og venter på at jeg skal hjem. Og når jeg kommer hjem tilbringer jeg mest mulig tid på sofaen.

Hvordan er det hos dere? Flere med lite energi?

Akkurat samme her. Sånn rundt akkurat klokka to (nå) begynner øyelokkene og bli ganske så tunge...
To timer igjen på jobb, så er det full rulle med å hente jentene i barnehagen og lage middag. Klarer så vidt å rydde av middagsbordet før jeg bare MÅ stupe i sofaen...

Den e litt opp og ned :-/ men e 100% sykemeldt pga bekken..så hadde nok hatt lite energi om eg hadde vært på jobb..som eg ble før :-/ :-( men nå brukes energi på lek (så mye eg klarer) og alt som hører med til en 1,5 åring ;-)

Får håpe energien kommer snart da ;-) hba jobber du med ? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hver tirsdag begynner jeg å bli klar for helg, så uka føles ganske lang og uoverkommelig. Og lite blir gjort hjemme.
Jeg er heldigvis hjemme med sykt barn i dag. Føltes som en kjempebonus når jeg skjønte at jeg kunne slappe av store deler av dagen. Tror kanskje de ti dagene kommer til å bli brukt opp før året er omme gitt.

Hadde også håpt at trøttheten skulle gi seg nå i 2 trimester. Men den gang ei.... Ellers i storform

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Den e litt opp og ned :-/ men e 100% sykemeldt pga bekken..så hadde nok hatt lite energi om eg hadde vært på jobb..som eg ble før :-/ :-( men nå brukes energi på lek (så mye eg klarer) og alt som hører med til en 1,5 åring ;-)

Får håpe energien kommer snart da ;-) hba jobber du med ? :)

Har heldigvis kontorjobb. Hadde det vært en fysisk jobb hadde jeg vel strøket med. Haha...
Kjenner jeg er litt misunnelig på alle som er sykemeldte og venninner som jobber som lærer, og kan bruke tiden på andre ting enn bare jobb. Men jeg har jo takket nei til sykemelding i frykt for å bli upopulær på jobb, så da kan jeg bare skylde meg selv :) men det ordner seg vel :)

Har heldigvis kontorjobb. Hadde det vært en fysisk jobb hadde jeg vel strøket med. Haha...
Kjenner jeg er litt misunnelig på alle som er sykemeldte og venninner som jobber som lærer, og kan bruke tiden på andre ting enn bare jobb. Men jeg har jo takket nei til sykemelding i frykt for å bli upopulær på jobb, så da kan jeg bare skylde meg selv :) men det ordner seg vel :)
Husk å passe på deg selv da ;-) men da sitter du en del da :-)
Her er min jobb veldig fysisk. Arbeider i fjøs med mye løft,bæring og måking..så da måtte eg tenke på kroppen ;-)

Last edited:
Er sjukemeldt, jobber kun 40%. Etter at jeg har fått minsten i barnehagen er det sofaen frem til han skal hentes. Orker ingenting hjemme. Lader opp til å kunne være litt oppegående etter barnehagen.

Energien er tidvis på topp, men jeg bruker den fort opp:p

Jeg har myyye mer energi enn i 1. trimester, hvor mestedelen av dagen gikk med til soving. (på det verste sov jeg 15t i døgnet, jobbet 8, og hadde altså en time utenom i våken tilstand). Nå får jeg en knekk rundt kl 13-14, og etter det er det bare å karre seg gjennom arbeidsdagen. Klarer som oftest å lage noe kjapt til middag, og så er det null energi igjen. Håper det er en blanding av at jeg trenger sommerferie + graviditet, slik at det bedrer seg enda litt etter ferien :)

Det går litt opp og ned. Noen dager har jeg energi mens andre dager kan jeg nesten ikke reise meg opp av senga uten å bli andpusten.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er 40% sykemeldt pga lite energi! Har vært det noen uker, i begynner heldigvis å bli litt bedre :D men så har ryggen begynt å krangle da :( kjenner sånn nederlag siden forrige svangerskap gikk fullstendig knirkefritt! Men men.. Sånn er det visst bare får jeg høre..

Mindre energi enn vanlig, pleier å være helt skutt etter veslas leggetid. Nå har jeg ferie til august, så kjenner allerede nå at energien begynner å komme tilbake :)

Jeg er kjempetrøtt og energiløs hele dagen. Det er et forferdelig ork å slite seg gjennom dagene på jobb, jobber på helseinstitusjon :p noen ganger har jeg bare lyst å legge meg ned på stedet for å sove, blir bare tullball med å huske alt man skal og jeg hater å ha ansvaret for å dele ut medisiner om dagen i frykt for at det skal bli surr. Unngår det. Når jeg kommer hjem har jeg mest lyst å legge meg men det er mye viktigere for meg å ha kvalitetstid med sønnen min før han legger seg kl, 18.45, og såååå kan jeg slenge meg på sofaen resten av kvelden :)

Jeg er kjempetrøtt og energiløs hele dagen. Det er et forferdelig ork å slite seg gjennom dagene på jobb, jobber på helseinstitusjon :p noen ganger har jeg bare lyst å legge meg ned på stedet for å sove, blir bare tullball med å huske alt man skal og jeg hater å ha ansvaret for å dele ut medisiner om dagen i frykt for at det skal bli surr. Unngår det. Når jeg kommer hjem har jeg mest lyst å legge meg men det er mye viktigere for meg å ha kvalitetstid med sønnen min før han legger seg kl, 18.45, og såååå kan jeg slenge meg på sofaen resten av kvelden :)

Føler det på samme måte som deg. Er et ork å stå opp til tider og en kamp å komme seg gjennom arbeidsdagen. Roter mye på jobb enkelte dager jeg også, svarer en ting og gjør noe annet. Og syns jeg bruker uendelig mye tid på å rydde opp i mitt eget rot. Virker jo som jeg har vært helt hjernedød når jeg har holdt på noen ganger.

Har også en sønn å komme hjem til, så er jo ikke akkurat fri på ettermiddagen heller.

Jeg har første uken tilbake i jobb etter 3 uker ferie, og er dausliten hver dag.. Kommermeg gjennom arbeidsdagen men har ikke mye igjen på tampen av dagen, og humøret er på bånn:/

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

Jeg har lite energi. Ikke blitt bedre etter uke 12. Men har en liten på 1 år og en på 4. Så regner med at det er mye av grunnen også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her for det meste, har en dag innimellom jeg har mere energi enn til vanlig. Men langt fra det som er normalt. Kjenner det går utover hus og verdagslige gjøremål. Er så lat liksom. Men har nok med å komme meg gjennom dagen og det som MÅ gjøres!

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp