Hvordan er det med energien?

~JollyPop~

Elsker forumet
Jeg eier ikke energi for tiden. Skal ingenting til før jeg er utslitt. Puster og peser, må ha ofte pauser, og føler meg gammel og utgått på dato.

Samme følelse her på en måte. Har lite pust, nesten anpusten av å gå opp trappa :smiley-ashamed008
Startvansker når jeg reiser meg fra sofa/stolen, må liksom gå ryggen og bekkenet til :rolleyes:
Så alt går i saktefilm her i gården :p

Føler egentlig at jeg har mye energi som jeg vil ha ut, men når jeg begynner med noe blir jeg fort anpusten og går litt saktere enn normalt pga bekkenet. Jeg vil altså gjøre mye, men er ikke alltid det går som jeg planlegger.

Føler egentlig at jeg har mye energi som jeg vil ha ut, men når jeg begynner med noe blir jeg fort anpusten og går litt saktere enn normalt pga bekkenet. Jeg vil altså gjøre mye, men er ikke alltid det går som jeg planlegger.
slik er det her også!

Kjenner meg godt igjen her, gruer meg til å bli gammel! Blir helt utslitt av å helle kaffe på kanna! Eneste energien i min kropp er new energy-sjokolade som til stadighet havner i handlekurven.... Håper kroppen har litt energi på lager til fødselen!

Den tanken har jeg tenkt også. Hvor skal kroppen finne energi til fødselen fra. Jeg har også masse jeg har lyst å få ordnet og sånn, men huff..
Har nå siden kl 15 hentet to gutter i bhg, meklet mellom de siden. Hengt opp en maskin med rosa og hvite klær (for første gang ever), laget middag og spist. Nå ligger jeg flat på sofaen og har nesten lyst å grine for å få utløp for frustrasjon over å være så ubrukelig. Kan ikke klage på bekken eller noe =((

Back
Topp