Hvordan er det med egg?

Bébbe

Elsker forumet
Kan de spise produkter med egg i eller skal man unngå det helt?

De kan hvertfall smake ;) jeg hørte med hs om det og hun sa det var helt greit i små mengder, hvertfall å smake gjorde ingenting :)

Vi gir egg.
Før trodde man vel kanskje at man kunne skape allergi, men man kan visst ikke lage en allergi som ikke er der. Så med mindre noen i familien er allergiske er det bare å prøve!

Jeg har gitt nasse eggerøre til lunsj flere ganger, det har gått helt fin her:-)

Så bra :-) det var ikke noe spesielt jeg tenkte på å prøve men vi hadde grove vaffler hos svigermor for ei stund sida, og da jeg tenkte å gi Simone så sa hun at jeg burde sjekke opp om man kan gi de egg for da hennes barn var små så var det fyfy. Men det er jo så mye som har forandra seg. Da vi var små så skulle man ikke gi fisk før ett år heller...

Så bra :) det var ikke noe spesielt jeg tenkte på å prøve men vi hadde grove vaffler hos svigermor for ei stund sida, og da jeg tenkte å gi Simone så sa hun at jeg burde sjekke opp om man kan gi de egg for da hennes barn var små så var det fyfy. Men det er jo så mye som har forandra seg. Da vi var små så skulle man ikke gi fisk før ett år heller...

hehe nei dette er vel noen av de veeeldig få tingene som er greit nå og ikke før.. ellers er alt omvendt :p nå skal dem jo ikke ha noen ting iforhold til før :p

nei det er nok ikke noe problem! Bare å prøve! Får hun utslett så tåler hun det ikke :P
Hermine har fått servert omelett noen ganger, men likte det ikke :P

Lillebror elsker eggerøre og kokt egg :D

Her er det pupp som er favoritten enda ;) Han ammes hver 2.-3.time døgnet rundt i grunn. Av fast føde får han i tillegg grøt om morgenen og middag om ettermiddagen, og ellers litt smaksprøver når det måtte passe seg.

Her er det pupp som er favoritten enda ;) Han ammes hver 2.-3.time døgnet rundt i grunn. Av fast føde får han i tillegg grøt om morgenen og middag om ettermiddagen, og ellers litt smaksprøver når det måtte passe seg.
Slik kan noen dger være her og, bortsett fra at han ikke vil ha gøt. Men ikke værst at han har to fulle måltider da =) Da kommer det seg jo :D

Tja, de er i grunn ikke fulle enda. Men vi er oppe i halve porsjonsstørrelser nå, og han har begynt å skjønne gapingen. ;)

Tja, de er i grunn ikke fulle enda. Men vi er oppe i halve porsjonsstørrelser nå, og han har begynt å skjønne gapingen. ;)
HEhe, så bra!
Nei her er det helt stopp på gröten, han nekter totalt.
I går var jeg ute og syklet og jogget med T mellom kl 18 og 19. Da jeg kom tilbake hadde mannen bare måttet legge Lillebror UTEN kveldsmat, for han ble så trøtt. Men natten ble jammen meg grei likevel, tror han sov til nærmere 2 før han ville ha pupp.
Så det går veldig opp og ned :p
Men om kvelden får han som regel en Ella´s smoothie iblandet malte havregryn. Da blir det litt mer mat og han liker det veldig godt. Ellers liker han banan veldig godt, både most og i biter. Og han smaker på de middagene vi har som han kan smake på!

Back
Topp