Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bradet var ikke noe spesielt jeg tenkte på å prøve men vi hadde grove vaffler hos svigermor for ei stund sida, og da jeg tenkte å gi Simone så sa hun at jeg burde sjekke opp om man kan gi de egg for da hennes barn var små så var det fyfy. Men det er jo så mye som har forandra seg. Da vi var små så skulle man ikke gi fisk før ett år heller...
alt annet en erter og mais går bare på gulvet når hun skal spise selvLillebror elsker eggerøre og kokt egg![]()
Slik kan noen dger være her og, bortsett fra at han ikke vil ha gøt. Men ikke værst at han har to fulle måltider da =) Da kommer det seg joHer er det pupp som er favoritten endaHan ammes hver 2.-3.time døgnet rundt i grunn. Av fast føde får han i tillegg grøt om morgenen og middag om ettermiddagen, og ellers litt smaksprøver når det måtte passe seg.
HEhe, så bra!Tja, de er i grunn ikke fulle enda. Men vi er oppe i halve porsjonsstørrelser nå, og han har begynt å skjønne gapingen.![]()