Hvordan er det med dere??

Hei Iseliin:greet025

Vel overstått påske! (Snart)
Håper du har kost deg.
Tenk , neste påske har vi en baby på nesten 1år! :happy093

Jeg har hatt en veldig fin påske.
Kost meg masse med familie og venner.
Grillet i det fine været og nesten spist opp hele påske egget også ....:happy112

Formen er veldig bra, fortsatt ikke kjent noe til kynnere eller andre vondter.
Så tipper det kommer sammen med fødsel for meg . Så får vel bare nyte at jeg har hatt et smertefritt og fantastisk svangerskap på alle måter. :love017

Nettene er herlige- sover så godt, og gjerne i 9-10 timer i strekk :laughing001

Nå er endelig snart ventetiden over, 12 dager til termin , og håper jeg slipper å gå veldig lenge over:)

Hei du :) Herlig at du har hatt en fin påske!! Det har vi også hatt! Rolige dager bare. Jeg har det bare godt, fungerer som normalt, og har masse overskudd! Det er fint slik at 3-åringen har en opplagt mamma som kan bli med ut:)) Eneste av plag er litt smerter i fremsiden av bekkenet når jeg ligger. Klager virkelig ikke, har hatt et kjempefint svangerskap! 11 dager igjen til termin i dag <3

Hatt en innmari fin påske, men begynner å bli sliten.
Magen har begynt å sprekke, og babyen sparker seg nedover, så pusten er litt sånn til og fra :)

Men jeg gleder meg skikkelig, nå som jeg har vært hjemme og fått masse finen babypresanger :)

Åh så herlig med litt oppdateringer fra dere, og så godt å se dere har hatt en fin påske alle sammen :)! Håper dere var smartere enn meg og husket solkrem om dere var ute - har hovnet opp skikkelig i fjeset jeg pga solbrenthet :p
Ellers har jeg masse kynnere, og to netter på rad nå har de første timene vært helt forferdelige, er veldig uvel og finner ingen god liggestilling :p så det hele er vel over snart håper jeg :D

Det er jammn meg ikke lenge til vi alle har baby, og vi gleder oss vel fremdeles :D?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nydelig påske og har ruga som bare det, men skjer ikke noe her heller...:) men innen kort tid har vi fått baby alle sammen!!:-) har iallfall gått fort denne påske uken så satser på at de neste 2-3 ukene går like fort!:-) er så klar nå!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Ja, nå nærmer det seg fødsel:) er klar med alt det praktiske, men trenger fortsatt noen dager å førebu meg mentalt.

Vi har hatt en nydelig påske ved sjøen. Masse familiekos og i dag blir det en skitur i fjellet:)

Heisann :) har hatt en travl påske der vi bare har gått i fra en familiemiddag til en annen, det føles iallefall slik ut. Men er kjekt når alle kommer hjem :) ellers sliter jeg nå mer og mer med bekkenet, og er visst mer som et troll (det sinte trollet, ikke lykketrollet..) på nattestid. Så idag tidlig stod samboer opp med begge barna og lot meg få sove ut. Han lurte på om jg var blid igjen da jeg stod opp. Jeg. : ? Har jeg vært sur? Hadde visst d.. :p

Hei hei...Ikke så positiv i dag jeg,holder på å bli gal...Verker i kroppen,hode,magen er j..... stor og jeg er fremtung til tusen..Har bare mage så ser jo ut som jeg skal kantre hvert øyeblikk..
Her har mamma,pappa og lillebror vært hos oss i påsken,så jeg skulle prøve og tenke på noe annet..men det er ikke enkelt når man verker så man gråter:(

Så her håper jeg att han kommer ut nå,helst i løpet av kvelden:)Klar som pokker til og bli ferdig..men gruer meg til selve fødsel,men den slipper jeg nok ikke unna:)

Så fint å se at så mange har kost seg i påsken :) det har jeg også, klarte faktisk å gå opp til familiehytta i påsken, så jeg er storfornøyd. Har ikke gått så langt siden før jul, så bekkenet er blitt betydelig bedre den siste tiden :) Ellers har vi vært hjemme å slappe av. Har vært herlig. I dag har mannen tatt med seg 3,5åringen til badeland, mens jeg er hjemme å slapper av. Så skal vi spise middag hos foreldrene mine når de kommer hjem. :) 20 dager til termin, mye vondter oppi der og sammentrekninger. Så håper det skjer noe snart her :)

Hei!
Jeg har koset meg mye og har brukt påsken til kvalitets tid med kjæresten som har hatt fri hele uken.
Jeg fikk vite forje uke at jeg hadde urinveisinfeksjon og måtte innom sykehuset for å møte min jordmor for å sjekke det opp. Fikk en liten omvisning på en fødeavdeling som var ganske kjekt egentlig selv om jeg helst ikke vil på normalenheten så var det fint å ha vært der. Fikk medisiner for 7 dager og håper det forsvinner fort:)
Siden jeg straks er i uke 39 så merker jeg at det ikke er like gøy lenger med bekkenløsning og nedpress, men har koset meg masse i påsken uansett:p

Har bare tatt det med ro i påsken. Malt påskeegg med lillegutt og pakket litt kjøkken. Fått ryddet litt på rommet hans.

Vet ikke helt om jeg er helt klar til fødsel enda. Koser meg med magen og sparkene jeg. Sover litt dårlig til tider, men det takles. Ikke har jeg tid til å føde heller før etter 26. april. Da kommer kjøkkenet, og jeg vil være med på å fylle inn i skapene. Kommer aldri til å finne noen ting om samboeren skal fylle skapene.

Så bra så mange har kost seg i påsken. :-) vi har prøvd så godt vi kan. Men med meg som gravid sliten og dårlig og sambo med ørebetennelse så har vi bare prøvd så godt vi kan. Men har jo være noen fine dager å slikt. Å det hjelper på. :-D plutselig er det mai og alle babyene kommer som perler på ei snor. :-)

Her har vi alle tre ligget rett ut med oppkast og diare hele påsken. Ikke helt sånn vi hadde planlagt påsken men. Håper på bedring snart. Litt kjedelig, særlig siden det er det fantastiske været i tillegg.

Vi har hat besøk i påsken, så det var koselig :) men ellers så er det ikke så mye å skryte av med tanken på all smerten og ubehaget graviditeten har brakt med seg...eneste som kan gjør det bra nå er hvis hun kommer seg ut nå!

Her har vi en nydelig påske med mye sol. Vesla har storkost seg og det er det viktigste. Dethar vært masse utetid, grilling og sene "sommer" kvelder for henne. Formen min er utrolig dårlig, og jeg trenger snart å slippe dette tullet. Går jo bare ned i kilo nå, og får ikke samlet opp noe energi:/

Her har vi alle tre ligget rett ut med oppkast og diare hele påsken. Ikke helt sånn vi hadde planlagt påsken men. Håper på bedring snart. Litt kjedelig, særlig siden det er det fantastiske været i tillegg.

Neeei, så kjedelig:/

Gikk det bra å kjøre langt?

Ja, det gikk veldig fint på tur oppover, hjemreisen derimot var en opplevelse :p hadde ikke vondt (bortsett fra stikkene der nede som varer i ett sekund, forsvinner og kommer tilbake) men en haaaug med kynnere som aldri gav seg, pluss veldig aktiv baby.. Og han lå med kroppen på fremsiden av magen, vært øm der siden magen kom omtrent så det ble en smule slitsomt :/ deilig med fri idag i alle fall, fått hentet meg inn igjen :)!

Back
Topp