Hvordan er det med dere?

Lillemirakel

Glad i forumet
Syns det er alt for lite liv her inne jeg altså damer. Hva er det som gjør dagene så travle? :)

Her går stort sett all oppmerksomhet til lillegutt som vokser og vokser. Han har såvidt begynt å smile bevisst nå :) de to siste nettene har han sovet på eget rom, det går strålende! Er 5 uker på mandag!

• Lilleskatt 020913 •

Er på 3 døgnet hvor han har snudd døgnet og har økedøgn. :( mor vil soooveee! 6 uker imorgen.

Dagene går i ett med lillemor som ikke sover veldig mye på dagtid.. Og når hun sover så prioriterer jeg å spise i ro og mak, dusje, strikke.:) Men vi koser oss da.:) Hun vokser og vokser. Hun blir 8 uker på tirsdag og smiler masse..:) så herlig atte..

Her går dagene til å bære, bysse og vugge en gråtene baby ! :/.. har ei som nesten ikke sover på dagtid, og heller ikke på natta.. så er nå 14dager med våkenetter :/... MEEEN midt oppi alt dette kommer det også noen smil, og hun ruller fra mage til rygg, så da glemmer jeg at jeg er sliten og litt lei. Går også til refleksolog, og har 1 til 2 behandlinger igjen, så håper det hjelper så hu får roa seg :)

Fikk ei perfekt prinsesse 11.august 2013 <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Jeg ligger rett ut med bihulebetennelse, så derfor ikke så aktiv nå. Hadde dåp sist helg, så gikk litt tid med der også:) men har en sovefrøken i hus som sover 20 timer pr døgn. Så når formen er bedre er jeg tilbake:)

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Er på 3 døgnet hvor han har snudd døgnet og har økedøgn. :( mor vil soooveee! 6 uker imorgen.
Så godt med økedøgn da! Skal se vekten suser avgårde oppover! Men seff kjipt når det går utover søvn flere dager:(

Fikk en nydelig liten jente 2.august!

Dagen går i å prøve å komme seg ut. Vil på tur og få litt luft og mosjon, det hjelper så mye på humøret :) og i dag var vi på bursdag. Og lilleman har sovet hele dagen, blir spennende å se om han er våken nå om natta :o

heihei! har trøbbel med appen, så har ikke fått vært på babyverden på leeenge men bruker mye tid på husarbeid, prøver å være litt sosial, slapper litt av imellom mye kosing med lille, som sover mye, men vil gjerne stå opp i femtiden :P så er litt sliten om dagene, men koser oss eldig med gutten vår som er åtte uker nå;) mye glising, sprelling og trivsel!

Her har det også vært problemer med appen, og da skjer det lite her inne fra meg. Appen er oppe igjen hos meg nå, så da skjer det nok litt igjen.
Vi har vært ute og nytt det herlige høstværet. Det er nesten ikke til å tro at vi er så heldige! Skal ut igjen i dag ser jeg ;) I tillegg går jeg fortsatt til behandling for bekkenet, prøver å rydde litt i ting som har blitt liggende rundt, samt å være litt sosial med andre mødre :) Tiden går alt for fort!

Har det bra både babisen og jeg. Hun vokser og vokser...smiler lite men nok og selvfølgelig gråter også en del. Hun sover ok.
Men det er absolutt mye å gjøre og sompalle andre får ikke komme på bv. Så mye.
Ha en god høstdag allesammen.

Har ikke kommet inn på appen på lenge, men er tilbake nå:) har også vært frem og tilbake til hjemstedet til gubben da mormora hans er død, så i dag er det opp igjen(4timer i bil:() og begravelse i morgen.
Ellers er det travle dager med 3 små barn:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye som skjer. Skolegutt og baby i hus tar mye av tiden. Pluss at forum appen har vert klikk...
Men skal prøve å bli litt mere aktiv fremover ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Snuppa er 7 uker nå og begynner endelig å sove lengre økter og ligger ikke like hyppig på puppen. Så nå har jeg forhåpentligvis litt mer tid til å skrive på BB. Ellers er dagene travle med en 11åring, 4 åring og baby i hus :) Har jenta mi på 4 en del hjemme fra barnehage også, hun koser seg hjemme sammens med mamman og lillesøster. Vi pleier å gå turer i nærområdet (er heldig å har flere turområder rett utenfor dørsterskelen) eller spaserer fra lekeplass til lekeplass eller finner på ting i hjemmet. Nå i høstferien har vi drevet å baket kaker for å teste ut "kandidater" til dåpen =D Hatt besøk av veninner med barn og gått på Leo's lekeland. Vi nyter dagene nå. Lillesøster smiler bare mer og mer for hver dag som går og lager masse golyder; herlig periode vi er inne i nå og gleder meg til å høre den første latteren =D

Back
Topp