Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På matportalen.no under råd ril gravide, står det litt om trening også, blant annet av magen. Jeg har ikke vært så flink med treninga verken før eller etter at jeg ble gravid. Men har en relativt aktiv hverdag med en to-åring hjemme og satser på at det blir flere turer både til beins og på sykkel når vi kommer mer utpå våren. Foreløpig ligger jeg mye på sofaen utslått av kvalme og tretthet. :/Bobo Joy skrev:
Aravis skrev:
På matportalen.no under råd ril gravide, står det litt om trening også, blant annet av magen. Jeg har ikke vært så flink med treninga verken før eller etter at jeg ble gravid. Men har en relativt aktiv hverdag med en to-åring hjemme og satser på at det blir flere turer både til beins og på sykkel når vi kommer mer utpå våren. Foreløpig ligger jeg mye på sofaen utslått av kvalme og tretthet. :/Bobo Joy skrev:
Er du hjemme med barnet du også?
Jeg har en på 2,5 år som ikke skal begynne i barnehagen før til høsten. Blir spennende!
Masse flinke damer her!Aravis skrev:
Jeg dropper den mage/ryggtreningen jeg pleier å være med på.. Tar ingen sjanser. Får heller trene som vanlig
Messy skrev:
Masse flinke damer her!Aravis skrev:
Jeg dropper den mage/ryggtreningen jeg pleier å være med på.. Tar ingen sjanser. Får heller trene som vanlig
man anbefaler å trene spesielt rygg og mage når man er gravid. Man kan unngå mange problemer med å ha sterk coremuskelatur :)
Jeg jogger et par ganger i uka, men ble litt stressa av å lese på babyverden sine sider at man helst ikke skal ha puls over 135..... Har jo mye høyere puls enn det når jeg løper!!!! Er det farlig? Og hvorfor? Noen som vet? Har ikke lyst til å droppe jogginga..... :-(Marlex skrev: