Hvordan er det med dere jenter??

Sandra1987

Glad i forumet
Hvordan er formen deres nå jenter? Nå som det går mot slutten :) Jeg har det stort sett fint, men kjenner jeg begynner og bli sliten. Vanskelig og få en god natt søvn for tiden. Har bekkenløsning som gjør veldig vondt også må jeg opp og tisse flere ganger om natta :confused: I natt hadde jeg leggkramper.. Det er så vondt! Jeg får prøve og hvile meg på dagen mens de andre er borte :) Jeg gleder meg veldig til hun kommer nå og klarer nesten ikke vente! :D Alt er på plass og i orden så jeg er i grunnen klar til og føde! ;) Men hun får holde seg inne et par uker til hvert fall ;) Hvordan er det med dere nå for tiden da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har lyst å gråte hver gang d er morgen. Vil bare sove. Vil vertfall ikke på jobb. . Er utslitt!!:( Har ut denne uka igjen før permisjon. Håper på en uke der jeg bare kan sove før han kommer. ..

Jeg har vært sykemeldt en stund nå. men det er ikke bare lett å være hjemme heller.
Bekkenet plager meg sterkt til tider. Heldigvis har jeg gode dager innimellom med mye energi og tiltakslyst.
De siste dagene her nå har jeg hatt mye enrgi og tiltakslyst, men kroppen har ikke klart å følge med.
Men jeg klarer liksom ikke sitte stille heller. Så nå er det konstant vondt samt at jeg kjenner nedpress.
Mye kynnere når jeg styrer på med noe, og blir veldig fort sliten og må sette meg ned ofte.
Er 36+1 i dag, så heldigvis nermer det seg med stormskritt :)

Formen er egentlig overraskende bra :) Etter å ha sluttet å jobbe for en uke siden har bekkenet blitt bra. Mye takket være kiropraktor. Det eneste er at pga mulig svangerskapsforgiftning så kan jeg ikke gjøre stort :(

Sover dårlig om nettene pga jeg må tisse 700 ganger, men det er bare å venne seg til avbrutt søvn er det ikke? ;)

Huff... Jeg kjører og henter barna i bhg, og lager middag. Utenom det ligger jeg på sofa/senga hele døgnet, og jeg er møkkalei av vondt! Nå har jeg hatt modningsrier i noen dager, så håper det vil skje noe snart, for er sliiten denne gangen! 4 uker til termin idag... Men klarer stort sett holde på humøret heldigvis :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Har det egentlig ganske greit.. Men har begynt med sånne toskne drømmer om natten og leggkramper!! Aua :(

Uff.. Det er ikke enkelt nå på slutten. Håper det blir bedre for deg lillesøsterellerlillebror :) Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier Amahel. Her har det vært mye som har skjedd i det siste (bursdagsfeiringer, selskaper osv.) så jeg har ikke fått hvilt så mye og det merkes godt! Jeg kjenner det er viktig og få hvilt seg litt hver dag og heller gjøe ting når jeg har energi til det. Og tvinge seg selv er ikke noe vits, da blir jeg bare mer sliten.. Trasig med bekkenløsningen. Spesielt når jeg vil leke med barna osv. Er jo klin umulig og løpe etter 3åringen så det blir mest legobygging og rolige aktiviteter sammen med barna. Irriterer meg veldig at jeg ikke får ha full kontroll over min egen kropp! :confused: Håper det går greit og føde. :oops:

Jeg har lyst å gråte hver gang d er morgen. Vil bare sove. Vil vertfall ikke på jobb. . Er utslitt!!:( Har ut denne uka igjen før permisjon. Håper på en uke der jeg bare kan sove før han kommer. ..

Håper du får sove. Det er grusomt og gå og kjenne på at man er utslitt og bare vil sove uten og få det. Du trenger hvile nå på slutten så du er klar for fødsel. Når har du termin? :)

Så heldig du er som har alt på stell før fødsel.. Jeg har satt på første vaskemaskin med babytøy i dag, må vaske vogn og seng.

Jeg har vært sykmeldt siden april, så jeg har hatt det rolig og det har vært godt. Nå skal det lite til før jeg blir sliten, har i grunn vært slik siden uke 30. Gleder meg virkelig til å få baby i hus nå :) Barna er begynt å bli utålmodige også :)

Håper du får sove. Det er grusomt og gå og kjenne på at man er utslitt og bare vil sove uten og få det. Du trenger hvile nå på slutten så du er klar for fødsel. Når har du termin? :)

Jeg har termin 6juli.. Håper på en uke med søvn og at jeg ikke går overtid... Skikkelig kravstor :)
Var hos jordmor i dag å hun informerte at "din termin er 6juli, da kan du gå max 11 dager over"
Gi meg styrke var d første jeg tenkte.. først vente 3 uker til termin så 11 dager til:( Jaja,storesøster kom 14 dager etter termin så jeg har jo gjort d før...

Jeg er virkelig utslitt. Vet ikke om det er fordi jeg har vært alene med berta mi hele helgen eller om det er graviditeten. Føler meg som en zombie... Kvalm er jeg også... 3 dager på jobb igjen om noen dager også er permen neste..
Er dritlei fordi ingenting av det som skulle vært gjort blir gjort, mannen har jo så mye på jobb og jeg orker ikke si noe. Suger krefter ut av meg det å se på alt som skulle vært gjort også... Mest lyst til å grine :P

Formen er forholdsvis fin... Mye kynnere (men det begynner jeg å bli vant til etter et par måneder med det)... To uker igjen på jobb (seks vakter)!!! Trives kjempe godt på jobb, men nå er jeg klar for permisjon... Så nedtellingen er godt i gang :) Fremdeles en del som ikke er klart i heimen... Så håper prinsessen har tenkt å bli i magen en god stund enda... ;)

Så heldig du er som har alt på stell før fødsel.. Jeg har satt på første vaskemaskin med babytøy i dag, må vaske vogn og seng.

Jeg har vært sykmeldt siden april, så jeg har hatt det rolig og det har vært godt. Nå skal det lite til før jeg blir sliten, har i grunn vært slik siden uke 30. Gleder meg virkelig til å få baby i hus nå :) Barna er begynt å bli utålmodige også :)

Det er så koselig og vaske babytøy. Da føler jeg at det ikke er så lenge igjen :) Jeg må tørke litt støv av vogna :p og fylle luft i dekkene ;) Har ikke satt opp ammesenga heller, men tenkte at det kan mannen gjøre mens jeg er på sykehuset. Men ellers er det meste kjøpt inn og på plass :) Kjenner jeg er veldig ivrig og må ha noe og gjøre slik at tiden går. Det føles som om tiden snegler seg av gårde uten at jeg får gjort noe for nå er jeg liksom ferdig ;) Alt jeg kan gjøre nå er og vente. Skulle kjøpt noe laken og sengesett, men det er alt :) Når har du termin?

Ja, koselig å vaske disse søte plagene Jeg har vasket vogna nå, gjenstår å fylle luft eller lappe hjula. Jeg har termin 4.juli nærmer seg nå

Sånn rent bortsett fra at ryggen verker som besatt og et par netter med veldig dårlig søvn (håper begge deler er forbigående), går det greit. Det er jo selvfølgelig tyngre, og jeg greier ikke like mye som jeg vil klare, men alt i alt er jeg ikke den som er mest plaget. Jeg skal jobbe (50%) ut neste uke, også er det permisjon, noe jeg gleder meg til. Jeg begynner så smått å få ting klart, selv om det går sakte framover med forberedelsene.

Formen er vel egentlig ganske grei. Har ferie nå fram til perm, så det gjør gressenke perioden litt lettere. Men sover ikke like tungt om natten lenger. Fått en god del mer kynner, men de er ikke vonde bare en steinhard mage. Kjenner ryggen er sliten om kvelden og et bekken som har begynt å krangle litt mer. Har henvisning men det er vel litt sent å begynne med behandling i uke 35?

Formen er vel egentlig ganske grei. Har ferie nå fram til perm, så det gjør gressenke perioden litt lettere. Men sover ikke like tungt om natten lenger. Fått en god del mer kynner, men de er ikke vonde bare en steinhard mage. Kjenner ryggen er sliten om kvelden og et bekken som har begynt å krangle litt mer. Har henvisning men det er vel litt sent å begynne med behandling i uke 35?

Viss du har problemer med bekkenet ville jeg tatt imot behandling. Jeg klarer ikke gå skikkelig lenger pga bekkenløsning og legen min har ikke nevnt behandling en gang. Det er så tungt når en ikke får sove om natten. Jeg er oppe flere ganger om natten og våkner når jeg skal snu meg pga bekkensmerter.. Trasig :/ Jeg prøver og tenke positivt og trøste meg med at hun kommer snart :) Også prøver jeg og hvile meg litt på dagen når de andre er borte :) Det hjelper :)

Sliiiiiiten.., pakket ned leiligheten og imorgen går flyttelasset. Puh! Men da skal alt være klart til lille kommer om 4 uker:)
Lite søvn her også og mye kynnere, skal blir godt å bli ferdig må jenter:)
Lykke til med innspurten!

Sliiiiiiten.., pakket ned leiligheten og imorgen går flyttelasset. Puh! Men da skal alt være klart til lille kommer om 4 uker:)
Lite søvn her også og mye kynnere, skal blir godt å bli ferdig må jenter:)
Lykke til med innspurten!

Misunner deg ikke flytting nå på slutten. Skjønner veldig godt at du er sliten! Du har mye og gjøre fremover du da om du skal pakke alt ut igjen og sette på plass. Håper du får hvilt deg innimellom :) Når har du termin? Lykke til med flyttingen ;)

Back
Topp