Hvordan er det med dere jenter?

babymama81

Elsker forumet
Hallo alle sammen
Dette har vært en syk hektisk uke.
Foreldremøter både på jobben og i bhg. Pluss masse annet. Ikke vært her inne siden forrige søndag.
I tillegg hadde jeg frisk blødning på fredag og masse mensmurringer i går, så jeg har vært ganske redd i helga. MEn nå er jeg SUPERKVALM og det er vel et godt tegn.
I dag er jeg 7+5 :-)
Synes bare magen vokser, men det er jo bare luft foreløpig.

Men hvordan er det med deg???
Hvor langt er du nå???
Oppdater meg litt da jenter :-)

Blødning trenger ikke være farlig. Hadde selv en blødning for halvannen uke siden, men lille lever fortsatt i beste velgående der inne!

Kjenner på det med stresset i hverdagen selv. Alt for mye på jobb, samt en aktiv liten toåring hjemme

Hei :)

Formen min blir i grunnen bare dårligere.. Er kvalm stort sett hele dagen, men kaster lite opp. Bor i sofaen.. Så stakkar gutten min, med den kjedelige mora. Men jobb går fortsatt bra, er vel bra å få konsentrert meg om noe annet enn magen ;)

jeg er 7+4 i dag og sliter ikke så mye med kvalmen, men har en god del brekninger som jeg sliter med. 

ellers gleder meg til jeg er nådd 8 uker for da er det bare to uker til legetime og et steg nærmere de magiske12 

Jeg er 7+3 idag, og i kjempegod form. Sliter litt med bekkenplager etter jeg har vært å løpt i skogen hele helga, men det går så fint så :)

Litt kvalme, men ingenting uoverkommelig. Har det egentlig bare fint nå jeg =)
Har hørt hjertelyden hjemme på babywatcher, og er helt forelsket <3 Skal på UL i morgen, og det gleder jeg meg utrolig masse til!!

Ser virkelig fram til resten av dette svangerskapet nå!! SKAL holde meg frisk, og jeg SKAL holde meg aktiv =)

Jeg er 8+1 idag.
Her har jentungen hatt omgansjuken igår, og jeg sitter nå og vet ikke om det er svangerskapskvalmen som plager meg eller om jeg brygger på noe.. 
Tror det bare er svangerskapskvalmen, for den gir seg når jeg ligger, og kommer det øyebblikket jeg står opp.

Skal på sykehuset til torsdag og mest sannsynlig få innvendig ul. Kjenner jeg både gleder  og gruer meg etter hva jeg opplevde sist, men denne gangen er helt annerledes. 

Jeg er vel 6+4 i dag, og har det egentlig helt greit! Er VELDIG hormonell om dagen, så stakkars gubben... ;) Hehe...

Og ellers er det mye jobbing, sausanking, og jerding hjemme her, så jeg rekker lixom ikke helt å tenle på at jeg er gravid... (Og det er jo igrunnen litt godt, for tida går kanskje fortere) Men magen min er like stor nå som da jeg var 4,5 mnd på vei sist... Så på bilder i sta... Hadde jo tenkt å prøve å holde det hemmelig til jul vi da, men går det i dette tempoet her,så funker det dårlig....

Koselig å høre litt hvordan det går med folk :)
Jeg testet positivt i går (og forsåvidt i dag ;) og kan nå endelig _virkelig_ være her.
Formen er super så langt. Litt murringer i magen de siste dagene og trøttere enn normalt, men ellers er alt topp. Mange tanker i hodet, og det hele har liksom ikke helt gått opp for meg, men regner med det faller på plass etterhvert som dagene og ukene går :)

jeg er 7+2 i dag, og har funnet ut at dette svangerskapet skal jeg tydeligvis være dårligere enn i første.. Er uggen store deler av tida, men ikke spy-dårlig heldigvis! Så her går det i cola for å døyve på kvalmen.. Ellers er det litt upraktisk å være uggen, siden vi snart skal flytte og driver med pakking og slikt.. Men det løser seg vel på et vis..

Her går alt bra. 8 uker i morgen:) Har ligget mye på sofaen med kvalme denne uken, men har heldigvis vært bedre i dag. Så lenge jeg holder meg i ro så går det bra!

Besøkte mamma i dag, og hun gleder seg veldig til å bli mormor. Dette blir familiens første barnebarn, så det er ekstra stas. Fikk med meg noen bilder jeg hadde på barnesoverommet som jeg kan ta med meg videre til min lille spire. Så koselig!

Nå håper jeg bare formen holder seg slik at jeg kan komme meg på jobb i morgen:)

Her er formen overraskende bra (bank i bordet).
Har hatt et par morgener hvor jeg har brekt meg, men ingenting å syte av egentlig. Er ikke så ufattelig trøtt heller. Litt mer sulten enn vanlig.
Så jeg skal overhodet ikke klage på formen.
Litt oppblåst i magen bare.

Jeg er 5+1 og formen er fin.

Jeg sliter litt med magen, eller jeg sliter med magen. Så alle tips for treg/forstoppet mage tas imot med takk. Jeg har akkurat laget meg sviskemos og håper det skal hjelpe.

Ellers kjenner jeg det godt i puppene og at jeg er mer sliten enn vanlig.

Jeg gleder meg sånn over å være gravid og synes det er vanskelig å ikke dele det med hele verden.

Back
Topp