Hvordan er det med dere gravide? :)

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Ja er formen grei? Ellers hvordan går det?

Her er formen mye bedre og jeg kan ikke klage, for alt går bra :) Lille jenta har dte bra inni magehuset og vi hører i ny og ne på hjertelyden hjemme :)

Her går det og bra :) kjenner liv daglig og finner hjertelyden med dopleren i løpet av ett par sekunder!! Er mindre kvalm men litt henger fremdeles i . Ellers har bekkenet begynt å plage meg allerede, så tempoet er ikke så høyt. men det er jo greit :)

Her varierer formen fra dag til dag, plages mye med kvalme. Men sattser på at det er borte om noen uker :) Og at jeg er tilbake på jobb fra uke 12 :) Virker i hvert fall som at det går bra med nurket :) Skal på ul kontroll i morgen for riksen, så gleder meg :)

Her er formen svingende! Men ikke lenge igjen nå så det skal jeg klare :-) helt uvirkelig at vi snart har lille tulla vårs i armene <3

her har det vært veldig turbulent..er inne i de vondene ukene der alt gikk galt sist.. gravidfomen er fin :) merker ikke noe annet enn flere kilo som kommer på :)
men psyken er det litt værre med...går til jordmor 2 ganger i uka for å snake og høre hjertelyd...er så redd...stress litr aktivitet gjør at jeg har mye magesmerter/luftsmerter og fordøyelsen er ikke helt bra!
Ser så frem til å komme over kneika der jeg fødte guttene mine sist...for jeg håper gleden kan kommer mer frem enn den er nå...nå tar redselen meg hele tiden...
men prøver å holde håpe oppe om at dette skal gå bra!

Her er alt fint. Formen er som den alltid har vært, veldig bra. Har vært hos jordmor og hørt hjertelyden, noe som var veldig godt og beroligende å høre. Kjenner ikke noe særlig liv enda, men innbiller meg at jeg kjenner litt av og til. Nå håper vi bare tiden går fort frem til 6.juni da vi skal på oul. Håper vi får se hva som gjemmer seg her inne :)

Back
Topp