Hvordan er det med deg?

babymama81

Elsker forumet
Hei jenter.
Nå er det så lenge siden jeg har vært her inne.
Er rett og slett noe med energien. Med full jobb, studier i tillegg og en 3 åring så er jeg bare helt utslitt da kvelden kommer.
Men i dag fikk jeg time til ordinær ul i posten og da blei jeg så glad. HAr gått og ventet på den.

Er over 14 uker nå. Går og venter på å kjenne spark - gleder meg til det.

Hvordan er det med deg da???

Jobb og datter på 2 år her også. Kjenner til dette med å være tom for energi når kvelden kommer. Men ellers trives jeg kjempegodt med å være gravid <3 Har lite ubehag (mye tissing, dag og natt..) og gleder meg hver dag over det lille underet i magen.. Syntes jeg kjente et lite spark litt tidligere i dag, men har jo kjent "fantom-spark" mellom disse graviditetene. Leamus og luft som sprekker.. Men snaaaaaart!! Snart blir en sikker på at det faktisk er spark og en kjenner de jevnlig <3

Klem

Jeg fikk ul-innkallelse i posten i går, var kjekt det å vite at man er "inni systemet" :) 

Kjenner også på at energien ikke er heeelt på topp, er ganske mye som skjer her hos oss for tida.. håper det roer seg litt ned snart. 

Har så smått begynt å fortelle noen om graviditeten nå.. nærmeste familie og de vi omgås mest med skal få vite det. Også på jobben.. har vært litt spent på hva sjefen skulle si, men han var bare glad for nyheten. Og det skal ordne seg med jobbting :) Jeg har ikke fast stilling, men nå får de et ekstra år på å ordne med penger til en stilling til meg :D Ellers tenker jeg at andre skal få vente til vi har vært på ultralyd før de får vite noe. Annonsering på fb står jeg over.. 

Kvalmen har nå heldigvis avtatt noe. Det skal ikke mye til før jeg får brekninger da, men sånn generelt er jeg i alle fall ikke uggen hele tida.. 

14 uker i morgen :)

blåkanin skrev:
Jeg fikk ul-innkallelse i posten i går, var kjekt det å vite at man er "inni systemet" :) 

Kjenner også på at energien ikke er heeelt på topp, er ganske mye som skjer her hos oss for tida.. håper det roer seg litt ned snart. 

Har så smått begynt å fortelle noen om graviditeten nå.. nærmeste familie og de vi omgås mest med skal få vite det. Også på jobben.. har vært litt spent på hva sjefen skulle si, men han var bare glad for nyheten. Og det skal ordne seg med jobbting :) Jeg har ikke fast stilling, men nå får de et ekstra år på å ordne med penger til en stilling til meg :D Ellers tenker jeg at andre skal få vente til vi har vært på ultralyd før de får vite noe. Annonsering på fb står jeg over.. 

Kvalmen har nå heldigvis avtatt noe. Det skal ikke mye til før jeg får brekninger da, men sånn generelt er jeg i alle fall ikke uggen hele tida.. 

14 uker i morgen :)

Samme her!!!

Har også tenkt å vente litt med i si noe til mini.. litt fordi han ikke er så stor at han forstår hva det går i (han er ca 2) og litt fordi termin er "hauger av tid" framover. Og magen vises ikke noe, så å innsistere på at der inne er baby vil nok bare forvirre han.. 

Så ja, de som får vite nå får også beskjed om å ikke "prakke det på" mini at han skal bli storebror.. 

Her går det bra :) Fått mer energi og vært mindre uggen siste halvannen uken. En dipp i dag. Følte meg sååå fin og på noen sekunder ble jeg kvalm med brekninger, så er fortsatt litt til og fra, men håper det gir seg snart :) Føler meg litt småfeit, men blir vel bedre når det ikke bare er litt ekstra 'valpefett', men faktisk en liten gravidmage :)
Er kun i uke 10, men nå vet kommende tanter og onkler + besteforeldre det. Et par venninner. Blir nok å fortelle det til bestekompisen til min kjære i ettermiddag når vi skal dit :) Og et sett oldeforeldre til uka når vi treffer de. Resten får vite etter uke 12, men går fort dit nå :) Gleder meg spesielt til å kunne fortelle det til ei venninne og ei kusine som begge er litt foran i løypa :) Gøy å ha noen andre gravide i samme tid Ü Og, ja, ingen FB-annonsering her heller!!
Ha en god dag alle sammen! :-)

Back
Topp