Hvordan er det med barnet når vi er syke??

Nina 23

Betatt av forumet
Noen som vet hvordan barnet i magen har det når man blir syk? Jeg har skikkelig influensa og lurer litt på dette.. Noen som vet??

Det skal nok ikke ha noe å si...
Eneste er jo at en skal passe på om en trenger medisiner for å bli frisk!
For det er jo noe som kan gå videre til fosteret og det er jo ikke bra.
Ellers får du slappe av,og se fram til at du snart er frisk igjen!!![;)]
Masse god bedring...[:)]

Om du har mye feber er det visst anbefalt å ta kontakt med legen,.. vet ikke selv, men har hørt at en skal passe på, da..

Paracet er forresten ikke skadelig for fosteret (i vanlige doser) fikk jeg beskjed om[;)]

du kan bruke paracet og andre paracetamol produkter med måte under svangerskapet, men ikke ibux og andre tabletter med det virkestoffet. fikk jeg beskjed om, da!

samme beskjed som jeg fikk, det, så det stemmer nok [;)]

hvis man har høy feber i løpet av de 3 første mnd av svangerskapet,så er ikke det helt bra har jeg hørt...men det beste er å spørre legen=) Lykke til!!

Hei Vennen [:D]

Jeg har hørt at hvis en får for høy feber så bør en ta febernedsettelse, pga. det er ikke bra hvis barnet blir for opphetet..Men paracet er jo ikke skadelig i normal dose..

Stakkar deg som e syk...Typisk høstvær også da.. Bedre å få det nå enn på slutten når du er diiiger..hehe!

håper du snart blir frisk igjen, slike ting går heldigvis fort over..

Nå har kjæresten bynt på jobb igjen,, og jeg kjeder meg så gale..
Rydding og vasking er ikke gøy hele tiden liksom..Er fole selskapssjuk..
så det blir nok en høy tlf regning igjen[:-]

Jeg skal nok til Ålesund sammen med Maya flere ganger,, så da kan vi jo dra på cafe?
Spiser du mye for tida,, føler at jeg ikke gjør annet jeg..Sikker på jeg legger på meg 1/2 kg pr.dag....off.. Bare jeg ikke eksploderer..haha!

Nå er det ikke lenge igjen til du får babyen..tenk at du strax går inn i siste trimester..
Gøy og utrolig morsomt å være gravid,, men gud så jeg gleder meg til fødselen er overstått!! Gruer meg litt på den..har litt blandet følelser om akkurat den fødselen..

Masse god bedring til deg og bli fort frisk igjen ¤¤¤

God bedrings--- Klemmer sendes

Back
Topp