Hvordan er det med baby å nyttår

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Nikolai er jo ikke 2 mnd enda...

Hva skal jeg gjøre klokka tolv i natt da?
Kan jeg pakke han godt inn i gode / varme klær og ha han på armen utforbi , eller bør han være inne??

Håper noen har noen ideer til meg.. er mitt første barn , så litt blank der[&o]

Hvis han er våken, hadde jeg pakket godt inn og gått ut en kjapp tur ja.. Her kommer det jo litt an på hvor kaldt det er da..
Sover han, så la han sove.. [:)]

Er han våken er det jo greit å ta han med ut, men skal dere sende opp fyrverkeri ville jeg tatt på han hørselsvern.
Chris har sovet seg igjenom nyttårsaften begge gangene.

ORIGINAL: Hege og Chris

Er han våken er det jo greit å ta han med ut, men skal dere sende opp fyrverkeri ville jeg tatt på han hørselsvern.
Chris har sovet seg igjenom nyttårsaften begge gangene.

Vi sender ikke opp selv nei.. vil bare se på ett par minutter[8D]

Når mine var små lot jeg dem sove. Tok dem etterhvert ut tidligere på kvelden og tente på et par raketter så de fikk se. Er først de siste årene, fra ca 4-5års alder at de er med ut ved midnatt. Og nå i denne kulden hadde jeg nok ikke dratt med en unge på 2 mnd som ikke har noe utbytte av fyrverkeriet. Sett på babycallen og la han sove(hvis han sover) eller la han kikke fra vinduet!!! Kos dere i kveld!![;)]

de to første nyttårsaftenene til jenta mi var hun hendholdsvis 7mnd og 1,7 mnd. Da sov hun seg gjennom hele greia.
Om hun hadde vært nyfødt hadde jeg pakket henne godt inn for en kort nattvisitt til fyrverkeriet, om hun hadde vært våken i den tida. hadde hun sovet-hadde jeg latt henne sove.

ORIGINAL: Luremus

Når mine var små lot jeg dem sove. Tok dem etterhvert ut tidligere på kvelden og tente på et par raketter så de fikk se. Er først de siste årene, fra ca 4-5års alder at de er med ut ved midnatt. Og nå i denne kulden hadde jeg nok ikke dratt med en unge på 2 mnd som ikke har noe utbytte av fyrverkeriet. Sett på babycallen og la han sove(hvis han sover) eller la han kikke fra vinduet!!! Kos dere i kveld!![;)]

ja hvis det passer seg slik om du bor sådann hadde jeg nok sett i fra vinduet eller lignende[;)]

Ok men da ser jeg det an..
Sover han så får han sove , er han våken så kler jeg han og går ut 2 min..
Jeg er aldri lenge ute på nyttårsaften.. alltid bare vært ett par minutter

hadde en på tre mnd. ifjor og hun våknet rett før 24, sto i vinduet og såg på rakettene. men viss du må ut for å se ville jeg ha tatt han med ut jeg, med mye klær og hørselvern viss du har

Tror han blir inne uansett alikevel.. får heller bytte på å gå ut vi voksne[;)]

Back
Topp