Sebastians`mamma
Forumet er livet
Sebastian har pleid å få siste måltid klokken 2400. Jeg har i det siste trappet ned ganske mye siden han er mer og mer våken på dagtid. Han har pleid å legge seg rundt 22.30.. Men de siste nettene nå har han sovnet rundt 19.00. Og det virker som han da har lagt seg for kvelden[8|]Og da har han ikke fått mat siden klokken 17. Jeg kan jo ikke la han sove til neste dag da!
Så i går måtte jeg vekke han rundt 22.30 for å gi han mat igjen. Men siden han da sov så mye tidlig på kvelden våknet han 02.30 i natt. Det har han ikke gjort på flere uker.
Kan det være en ide å få han til å sove litt mer på dagtid så han er mer våken til kvelden, for så å få mat og legge seg for natta?? dere som har litt peilling[:)]
Så i går måtte jeg vekke han rundt 22.30 for å gi han mat igjen. Men siden han da sov så mye tidlig på kvelden våknet han 02.30 i natt. Det har han ikke gjort på flere uker.
Kan det være en ide å få han til å sove litt mer på dagtid så han er mer våken til kvelden, for så å få mat og legge seg for natta?? dere som har litt peilling[:)]