hvordan er det? *blod* updated

tjukka_igjen

Glad i forumet
I dag var det blod på papiret. Klarer ikke bestemme meg for om det er friskt eller gammelt. Hva gjør jeg da? Legen ser vel ikke noe, jeg må på ul? Hvor lenge bør jeg vente? ____________________________________________ Bestilte ul i dag men de hadde ikke tid før jeg er 12 uker på vei. Var uansett da jeg hadde tenkt å gå. Innen 12 uker regner jeg med at jeg kan være litt sikker uansett. Så lenge det ikke blør ut en klump den neste måneden :) har slutta å blø. Var bare litt fredag og lørdag

Det er bare på papiret og ser ut som brun utflo. Har ikke vondt i magen. dritt at det er fredag da må jeg vente hele helga.

Med min første hadde jeg litt brunlig utflod i to til tre uker, denne gangen har jeg opplevd deg tre ganger, og alt var perfekt på ul i går. Så lenge det ikke tar seg opp eller du får vondt er det stor sannsynlighet for at det er ufarlig!

Jeg hadde en kveld for et par uker siden med ferskenfarget utflod på papiret. Ikke noe dagen etter, og ikke noe mer etterpå heller. Forrige svangerskap blødde jeg ganske mye et par dager, men gutten er 2 1/2 år i dag. Når det ikke er smertefri er det som oftest ufarlig.

Så koselig at dere er optimistiske :) jeg tenker liksom at jeg mister nå jeg! Fortsatt bare brun utflod. Ser ut som aller siste dag med mensen

Jeg hadde brun utflod med mi forrige i flere dager på rad, men mye tidligere da, så kan forsåvidt ha vært en type festeblødning. Hun er ihvertfall 17mnd og frisk og rask i dag ;)
Så prøv og slapp av og ta det med ro.
Hvis man mister kommer det som regel masse klumpete friskt blod, og man har stort sett magesmerter i tillegg, etter det jeg har hørt da.

Alt er nok bra skal du se =)

Trodde det var sluttet men er visst samme i dag :(

Oppdatert litt vanskelig fra mobil ;)

Back
Topp