Hvordan er det å legge

Her går leggingen som en drøm! Det har det gjort en stund også :) før måtte vi pakke han inn i teppe for at han skulle sove, men nå ligger han oppå dyna si, så han blir tett omringet av den. Da sovner han innen 15min uten noe skriking :) Han trenger rett å slett den tryggheten av å ligge tett :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går leggingen som en drøm! Det har det gjort en stund også :) før måtte vi pakke han inn i teppe for at han skulle sove, men nå ligger han oppå dyna si, så han blir tett omringet av den. Da sovner han innen 15min uten noe skriking :) Han trenger rett å slett den tryggheten av å ligge tett :)

Så bra! Her han han også vært innpakket i dyna siden han ble født. Sovner mye fortere sånn enn uten :)


Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lot han skrike ja. Vi hørte an hva slags skriking det var selvfølgelig. Vi har prøvd flere ganger før, men vi også gikk inn igjen og tok han opp. Det endte med en veldig blid gutt som fikk det akkurat som han ville :D Så bestemte vi oss bare for at nå har han blitt såpass "stor" at skal vi få til dette her, så må vi bare gjøre det sånn. Det funka for oss ihvertfall :) Et par-tre dager, så skjønte han at når han blir lagt i senga, så er det natta :)

Hehe, kan tenke meg han var fornøyd da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp