ActionPaction
Elsker forumet
Er det noen her som har fått innvolget ks på Ullevål pga seteleie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rebecca85
Trodde man kunne velge det selv når det var sete jeg [:-] Hadde hvertfall nekta så langt jeg kunne å føde i sete..uansett å mange som har født i sete og sier det går bra..[;)]
Så jo på det sykehus serien på tv3, og der spurte gyn legen hva ho ville, han anbefalte fødsel men ho kunne velge[:-]
ORIGINAL: ActionPaction
ORIGINAL: Rebecca85
Trodde man kunne velge det selv når det var sete jeg [:-] Hadde hvertfall nekta så langt jeg kunne å føde i sete..uansett å mange som har født i sete og sier det går bra..[;)]
Så jo på det sykehus serien på tv3, og der spurte gyn legen hva ho ville, han anbefalte fødsel men ho kunne velge[:-]
Jeg fikk beskjed om at siden jeg har født et barn før, og det kommende ikke ser ut til å bli mye større enn gjennomsnitt, så er det ingen grunn til ks.
Rent bortsett fra at underlivet mitt kommer til å bli som en utvaska tennissokk etterpå, tenkte jeg...
Har hørt at det er ganske ulik praksis rundt om når det gjelder akkuratt dette. Men det hjelper sikkert å "stå på krava"