Hvordan er deres sivilstaus??? :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvordan står det til med sivilstatisen hos dere?
Vi har vert sammen i 9 år(oktober),samboere nå i 5 år,og forlovet i 3. Var meningen vi skulle gifte oss for 2 år siden,men avlyste det.. Så nå vill vi gjerne reise bort og gjennomføre det:)

Vi er samboere. Orker ikke være forlovet når vi ikke skal gifte oss på ti år uansett :P
Men vi er veldig lykkelige som samboere da. Har virkelig drømmelivet <3

Vært sammen i fem år, samboere i 4,5 år og har snakket om å forlove oss...men det ser ut å ta tid ;-)

Vi har vært sammen i 8 år :) samboere i 8 år også ;) hehe, vi ble sammen når jeg akkurat fylte 17, flyttet sammen med en gang og har fungert supert etter det.

Vi har vert sammen i 9 år(oktober),samboere nå i 5 år,og forlovet i 3. Var meningen vi skulle gifte oss for 2 år siden,men avlyste det.. Så nå vill vi gjerne reise bort og gjennomføre det:)

Vi giftet oss i Paris.. :o) Veldig koselig å reise bort på den måten.. Jeg kan sterkt anbefale det ialleflal... ;o)

Vi har vært sammen i litt over 3 år, og forlovet i snart 1 år :) Har det veldig godt, og kunne ikke drømt om å ha det bedre <3

Vært sammen i over 7 år nå og samboere i snart 7 år :)
Og er forlovet,men vil heslt at han skal fri til meg på den sikkelig måten. ned på  kne og slikt :P

vært sammen i 8 år, samboere i 7 år og giftet oss i sommer :)

Vært sammen i 7 år og vi hadde 1 års bryllupsdag på søndagen :-)

Vært sammen i snart 10 år , samboere i 8, forlovet i ca 4 år. Blir ikke bryllup med det første, det er dyyyrt å gifte seg, skal man få det slik man vil ha det emoticon

I oktober har vi vært sammen i 5 år, Samboere like lenge, forlova oss veldig fort ( Desember rett etter) Gifta oss i februar 2010.

vært sammen i 8 år (i oktober) og samboere i 7 år og gift i 2 år (29 august) :)

Vi har vært sammen i 7 år, forlovet i 3 år og nå gift i 1 1/2 måned 

Vært sammen i litt over 4 år, og blir samboere nå en gang før jul :) også kommer den lille prinsessa våres i januar :) 

Vi har vært kjærester i to år og giftet oss juli 2010 før
lille frøken sunshine kom til verden emoticon
Ting skjedde litt fort, men angrer ikke et sekund! emoticon
Og no er lille prinsen på vei og emoticon  så vi er one big happy family!
Har en sønn fra før, så han gleder seg over å bli storebror igjen og er veldig glad i sin stefar.

Har vert sammen i snart 8 år, og samboere i 6 år :)

vi har bare vert sammen 1 år, flytta vel inn til han etter 2-3 månder så ting har gått litt fort, men jeg angrer ikke. har det kjempebra!

Vi har vært sammen i 6 år og gift i 1 år nå :)

Vi har vært sammen i 9,5 år og gift i 8 år. Gifta oss som 19 åringer. Har nå en datter på 4 og en gutt på 2 og en liten en i magen som ventes ut rundt 10 januar en gang :) 

Back
Topp