Isol Elsker forumet VIP 31 Aug 2011 #3 Skulle til å trykke på samboer, men jeg er jo faktisk forlovet :D
*lille*my* Glad i forumet 31 Aug 2011 #10 Embla79 skrev: Er blitt gift hele 2 ganger, men med samme mann da!!! det må du forklare? Vi har vært kjærester i 10 år, og forlovet oss i høst :)
Embla79 skrev: Er blitt gift hele 2 ganger, men med samme mann da!!! det må du forklare? Vi har vært kjærester i 10 år, og forlovet oss i høst :)
Ra2 Glad i forumet 31 Aug 2011 #11 Samboer. Jeg har sååååå lyst at vi skal gifte oss, men sambo ser ikke helt vitsen. - Vi elsker jo hverandre uansett sier han...
Samboer. Jeg har sååååå lyst at vi skal gifte oss, men sambo ser ikke helt vitsen. - Vi elsker jo hverandre uansett sier han...
Marie2209 Forelsket i forumet 31 Aug 2011 #13 Jeg og barnefar har mye problemer, så svarte singel. Men håper jo det ordner seg. Jeg bor alene med mine 2 barn da :)
Jeg og barnefar har mye problemer, så svarte singel. Men håper jo det ordner seg. Jeg bor alene med mine 2 barn da :)
Syrine Glad i forumet 31 Aug 2011 #14 Embla79 skrev: Er blitt gift hele 2 ganger, men med samme mann da!!! Hehe, jeg og!