Hvordan er deres netter?

Blir lagt mellom 22-23. Får mat i 22 tiden. Her bare legges han i sengen og så sovner han selv. Liker godt å få ligge litt i fred etter mye kosing og bæring på dagen. Da sover han gjerne til 06:30 får mat og sovner igjen til rundt 10-11 da vekker vi han.
Luksus :D

Veldig varierende.. noen netter er han våken hver time/ hver andre.. og noen netter kan han sove 4-5 timer så pupp så hver time/ hver annen..

Blir mer og mer fornøyd med nettene jeg. Skal snart begynne å legge henne før vi legger oss, da jeg så igår feks at hun var kjempetrøtt kl.21/22.

Det varierer veldig. I går natt gråt hun fra 22-3.30, og sov urolig resten av natten, mens i natt sov hun fra 24-2.30 (bæsjebleie + mat), så videre til 5.30 (mat), og så sov hun til 8.30 (bleieskift og mat). Rundt 10.45 våknet hun fordi hun holdte på å bæsje igjen. Det er virkelig aldri godt å si hvordan nettene blir her altså:p

Blir mer og mer fornøyd med nettene jeg. Skal snart begynne å legge henne før vi legger oss, da jeg så igår feks at hun var kjempetrøtt kl.21/22.
Så digg! Gled deg til den lille timen du kanskje får sitte oppe alene! Den er deilig!

Så digg! Gled deg til den lille timen du kanskje får sitte oppe alene! Den er deilig!
Hadde gledet meg til det idag. Det varte 4-5 minutt. Hun lå fint i sengen sin da, og koste seg med uroen og lullaby.
Fikk ikke ammet henne først da hun ikke ville ha, men skiftet en bleie da hun etter 30 min i sengen skrek mye. Så nå ammer jeg henne og hun sovnet nesten med en gang ved brystet. Vi får bare prøve oss frem,og se om ikke vi får noen kvelder alene i ny og ne. Hun er jo fortsatt liten og trenger nærhet mtp utbiklingstrinnet så.

Blir lagt mellom 22-23. Får mat i 22 tiden. Her bare legges han i sengen og så sovner han selv. Liker godt å få ligge litt i fred etter mye kosing og bæring på dagen. Da sover han gjerne til 06:30 får mat og sovner igjen til rundt 10-11 da vekker vi han.

Å jeg trodde vi hadde luksus:joyful:
Mini sovner mellom 21-22 tiden,sover til 4-5 der han får mat (120 ml, drikker som regel 100) for så å våkne og klar for dagen mellom 8.30-9.30:D

Å jeg trodde vi hadde luksus:joyful:
Mini sovner mellom 21-22 tiden,sover til 4-5 der han får mat (120 ml, drikker som regel 100) for så å våkne og klar for dagen mellom 8.30-9.30:D
Dere har det luksus :hilarious:

Lille fant ut hun skulle sove i seks timer i natt for første gang. Det var supert, bortsettfra at jeg måtte pumpe etter 2,5 time og fikk ikke sove igjen etterpå [emoji17] så det blir en lang dag...

Veldig fornøyd med nettene. Legger oss mellom 21-00. Nå sover vi jevnt gjennom natten med unntak av en eller to amminger. (Som vi begge sovner ifra hehe) så er det som regel en bæsjebleie mellom 6 og 9 så sover vi frem til 10/11. Deilig å slumre på morgenen :)

Blir bra når hun ikke trenger så mye nærhet og jeg kan legge henne i sengen sin på natten kjenner jeg. Og nå er det nokså nytt år hun sover lenge så brystene blir veldig fulle så håper produksjonen roer seg slik at det ikke er så smertefullt :arghh:

Back
Topp