hvordan er deres menn?

sicaa

Forelsket i forumet
leste ett innlegg her-trodde ikke det var mulig-
Kjæresten min er ikke veldig kosette av seg han heller,dette har gjort litt vondt under svangerskapet,fordi jeg har følt at jeg kanskje trenger litt eksta oppmerksomhet.
Han snakker ikke med magen,men en sjelden gang kan han finne på å kjenne etter spark,eller lytte...

Hvordan er deres menn?
 
Da jeg gikk gravid og ville at han skulle kjenne etter når babyen sparket sa han at jeg maste bare. Og hvis babyen ikke sparket med en gang han la handa på magen gadd han ikke vente [&:] Samboeren min kunne godt vært litt mer kosete [:D][;)]
 
Halloen......
Tror Ikkje helt at samboeren min helt skjønner at Jeg har mere behov og nærhet og koz og slikt nå.
Han er generelt lite kozete, Og må nesten maze for og få han til og vise litt kjærlighet.
Men sånn er han bare.
Han har I tillegg en del smerter I nakken og ryggen, Som får han til og bli ganske Irritabel og sur, Men han er I vært fall Glad for denne babyen, Og bra er det..... [:D]
 
ååå
så jeg er ikke alene,godt å høre!!!
han sier ikke direkte at jeg maser men jeg føler det sånn fordi han virker så lite interesset!
Men han har og sagt at det er litt anneledes for menn,fordi de ikke har dette lille ,mennesket inni seg,så det blir litt usansynelig på en måte.
men jeg vet ikke helt jeg hva jeg skal tro!
 
Min ligger oppå magen å prater å synger osv.. Han var IKKE slik før, så jeg fikk sjokk første gang..
 
typen min er så god atte!! passer på magen som det skulle vært han som gikk med den!![:D] kos og trøst så mye jeg vil ha!!! Blir bare kalt hormonella jeg nå...skifter fort humøret her for. tida men han stiller opp!!! til og med bynt å ta oppvasken!!!
 
min har sagt at han sliter litt med å føle noe for det lille frøet foreløpig. det er så uvirkelig og han går jo ikke rundt med noe i magen. Likevel driver han og planlegger soverom og at vi skal kjøpe brukt vogn etc.. søtt det da [:)] håper han kan være med på ultralyden i uke 18, sånn at han får sett noe med egne øyne. men det må sies at han er veldig beskyttende og kosete med meg da. Det han er mest opptatt av er at jeg skal ha det bra og være frisk.
 
Minn er veldig snill, han snakker ikke så mye til magen da men kjenner og koser med den.
Jeg har sove litt på sofen for det er så trangt med 3 i senga (en liten som ligger der og)
OG da er det noen kvelder han maser fælt med at jeg må komme i senga å ligge. Da ligger han å koser på magen hele tiden.
 
min mann har kost å susset magen siden han fikk vite han skulle bli pappa[:)]
kan ligge å sove jeg og våkne med at han ligger å pusker og smånynner til den.. tror han gleder seg skikkelig til å møte den lille der inne[:D]
 
Kjæresten min har alltid vært veldig kosete. Og da vi klarte å bli gravide begynte han nesten med en gang å kose og prate med magen. Det er veldig søtt og koselig. Han legger hodet på magen og prater med henne nesten hver kveld. Føler meg veldig heldig sånn.
 
Min mann kan være veldig kosete, men det er jeg som ikke er det akkurat nå i svangerskapet. Når han nærmer seg meg eller tar på meg så blir jeg irritert[:@] Det har sikkert noe med hormonene å gjøre? Hvergang når vi koser oss eller han berører meg blir han kjempefort stiv[;)]og da vil han ha sex stakkars heheh.. men jeg liker ikke at han blir stiv og kåt veldig fort!Han prøver å ta på magen min noenganger, og da blir jeg litt stresset sånn i første omgang klarer ikke å slappe av, ettervert går det bra... Sånn har vi det [;)]
 
Min har aldri vert noe kosete av seg, det var derfor jeg fikk bakoversveis når han sånn helt uten videre prata me magen! Men han har vert med på alle kontrollene hos jordmor, og tror han digget ultralyden, så han har jo faktisk vist ganske stor interesse for lille gullet [:)]
 
Back
Topp