Hvordan er deres lørdags kveld?

Her har vi lagt oss i senga begge to og trykker litt før vi legger oss. Kjempetrøtte,og altfor trøtt til å se film. Vi har vært hos hans besteforeldre og spist mat. Vært en fin kveld. :-) 3åring sover tungt, og vi er spent på når vi blir vekt i morra.

Jeg sitter på forum og Facebook Hehe :-)

Jeg har lagt meg. Men sjekke fb og sånn før jeg legger fra meg tlf.
Ene pusen gjør det vanskelig å bruke tlf for hun vil være mest mulig oppi meg [emoji23] Må ha mammakosen sin...

Her har lørdagskvelden blitt brukt til å gå igjennnom ulike dokumenter som skal tas i bruk på mandagen. Funnet sofan nå etter at mini på 8 er lagt. Tid for Netflix med min bedre halvdel

Akkurat lagt meg. Er på husmorsferie med ei venninne nå, og er helt gåen etter dagen. Verker i rumpeballene og nederst i korsryggen.. er det begynnende bekkenløsning eller? Hadde det sist, men da fremme, og fra uke 20/25.

Akkurat lagt meg. Er på husmorsferie med ei venninne nå, og er helt gåen etter dagen. Verker i rumpeballene og nederst i korsryggen.. er det begynnende bekkenløsning eller? Hadde det sist, men da fremme, og fra uke 20/25.
Kan være muskelfestene som krangler. Det var det på meg.

Videre fortale legen min at hormonene som lager det problemet er mest sannsynlig ikke komt igang enda (er jo alltid noen som har en rar kropp, hehe) og at det er ekstremt sjeldent det begynner bak. Og ikke minst at det er veldig få som får alvorlig bekkenløsning.

Med andre ord: har mine tvil [emoji4] men sjekk deg hos en lege om du er usikker.

Her e mannen dratt på fest, så eg og pus sløver på sofaen og ser på netflix[emoji4]
94c94e7c17bb5a5b2ff18aa022d69c5a.jpg

Lager drømmefanger til min mor.. men klarer ikke å fullføre den holdt på hele kvelden. Gubben er på jobb så det er bare meg og kattene hjemme [emoji173]

Jeg har lagt meg. Men sjekke fb og sånn før jeg legger fra meg tlf.
Ene pusen gjør det vanskelig å bruke tlf for hun vil være mest mulig oppi meg [emoji23] Må ha mammakosen sin...
Hehe sann er pusen min og, skal ho ha kos så dytter ho vekk alt eg har i hendene el på fanget så ho får all oppmerksomheta[emoji23]

Tusen takk :) delvis jeg - delvis min oldemor. Hun har laget blondeduken i midten en gang på 30-tallet. Jeg har gjort resten i kveld:)
Kult å bruke den duken! Det har jeg ikke sett før [emoji4]

Jeg lagde mange drømmefangere i ungdommen (shit høres ut som jeg er 80år), men var aldri så kreativ!

Back
Topp