FruGullfisk
Betatt av forumet
Her e mannen dratt på fest, så eg og pus sløver på sofaen og ser på netflix[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være muskelfestene som krangler. Det var det på meg.Akkurat lagt meg. Er på husmorsferie med ei venninne nå, og er helt gåen etter dagen. Verker i rumpeballene og nederst i korsryggen.. er det begynnende bekkenløsning eller? Hadde det sist, men da fremme, og fra uke 20/25.
Her e mannen dratt på fest, så eg og pus sløver på sofaen og ser på netflix[emoji4]
Den var fin!![emoji3] Du som har laget?[emoji4]
Hehe sann er pusen min og, skal ho ha kos så dytter ho vekk alt eg har i hendene el på fanget så ho får all oppmerksomheta[emoji23]Jeg har lagt meg. Men sjekke fb og sånn før jeg legger fra meg tlf.
Ene pusen gjør det vanskelig å bruke tlf for hun vil være mest mulig oppi meg [emoji23] Må ha mammakosen sin...
Flink du er! Det trur eg ho blir veldig glad for[emoji4]Lager drømmefanger til min mor.. men klarer ikke å fullføre den holdt på hele kvelden. Gubben er på jobb så det er bare meg og kattene hjemme [emoji173]
Tusen takkDen var fin!![emoji3] Du som har laget?[emoji4]
Takk for det! [emoji7]Flink du er! Det trur eg ho blir veldig glad for[emoji4]
Godtar ikke noe halveis kos nei [emoji23]Hehe sann er pusen min og, skal ho ha kos så dytter ho vekk alt eg har i hendene el på fanget så ho får all oppmerksomheta[emoji23]
Kult å bruke den duken! Det har jeg ikke sett før [emoji4]Tusen takkdelvis jeg - delvis min oldemor. Hun har laget blondeduken i midten en gang på 30-tallet. Jeg har gjort resten i kveld
![]()
Hehe nei her er det ho som er sjef[emoji16]Godtar ikke noe halveis kos nei [emoji23]
Blir morsomt å amme med en pus som vil kose samtidig [emoji23]Hehe nei her er det ho som er sjef[emoji16]
Haha ja det kan bli ei utfordring! Blir vel sjalusidrama da[emoji23] [emoji23]Blir morsomt å amme med en pus som vil kose samtidig [emoji23]