Hvordan er deres forhold til..

Det er på topp stort sett ;)

Kjempebra med mine svigerinner, de er nesten som mine søstre.

Mine svogere treffer jeg omtrent aldri. Det er hyggelig når vi treffes, men de er unge. Veldig unge.

Helt greit. Var mye med hverandre i starten. 4 mnd mellom våre to eldste. Men vi er på forskjellige stadier og en del forskjellige. Vi trives sammen og snakker bra da. Men vi har totalt forskjellig vennekrets og hobbyer/fritissyssel. Men glad i de er jeg :)

Han ser jeg på omtrent som en bror, vi er veldig gode venner. Kan lett finne på å ta oss en kveld bare han og jeg, med vin og film, eller ut og spise, en tur osv :)

Veldig bra med alle:) tror ikke svigerinna mi likte meg i starten, uten at jeg vet hvorfor, men det ble bare bedre etterhvert av seg selv:)

De bor rimelig nære (2med gangavstand) så vi møtes ofte på butikk etc... Syns vi har et greit forhold...

Alle tiders. Har en super svoger som er sosial, avslappet og veldig flink med nevøen sin :)

Greit. Var bedre før,men så skjedde livet og tidsklemma. Etter at vi fikk barn har jeg fått bedre kontakt med noen og litt dårligere med andre. Enda vi alle har barn.

Helt greit, er ikke så ofte jeg treffer gjbbens bror og konen hans.
Min søster sin samboer prater jeg ikke så mye med heller, blir ofte til at vi treffes uten mannfolk ( begge våre jobber skift så tror det gikk et halvt år før mannfolkene fikk truffet hverandre selv om det var endel familiebesøker)

Vi har et fint forhold alle sammen. :) Skulle bare ønske jeg så noen av dem oftere.

Veldig bra med de alle :) han har 6 søstre! Halve, hele og stesøster, så tok litt tid å bli kjent med de alle, men nå er det veldig bra :D

Dama til broren min kan jeg ikke fordra og det er nok gjensidig. Det er helt greit, ser de nesten aldri uansett.

Gubben til stesøstra mi har jeg et helt annet forhold til. Treffer de mye mer og viste hvem han var før de ble sammen. En veldig ålreit mann :)

Helt ok! De er 17, 14 og 11 :p

Back
Topp