Hvordan er deres dag?

Lilletrille:)

Blir kjent med forumet
Hei.
Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kan snakke om dagene våre helt generelt..alt fra gravidesymptomer, plager, jobb, fritid, tanker og følelser.

Vi er jo alle her gravide..tenker sikkert mye og forskjellig på det. Vi har alle forhåpninger og sikkert noen redsler i forbindelse med det.

Vi har mange ting vi skal forberede.
Noen har fått mye mage mens andre venter på sin..så er det sikkert noen som føler seg tjukke mens andre føler seg vakre.

For noen er det første gang mens for andre er det nummer 2-3-4-5-6 osv...

Vi er forskjellige allesammen..men en ting har vi alle til felles, vi bærer frem et nytt liv inni oss.

Så lykke til på reisen allesammen..og håper vi kan skravle masse og daglig om denne reisen Vi har tross alt noe spennede og viktig vi kan snakke om.

Jeg har fri fra jobb idag..her jeg bor er det lyn og torden, med andre ord så er det vaskedag.

Barna er i barnehagen..siste dag før ferie. Gubben er på jobb..her er stilt og rolig. Er 16 uker på vei...magen begynner og komme og det er vanskelig å skjule at jeg er gravid..har nemlig ikke offentliggjort det ennå. Det er kun noen utvalgte som vet:)

Har alle dere andre offentliggjort det nå?:)

Har ferie alene i en uke til før resten av gjengen blir med i kalaset. Uteolig godt å slække litt mens de er i bhg.

Er 13+ noe (teller ikke alltid dagene). Formen er grei utenom en uvi som ikke slipper taket :/ har hittil strikket, spist (uendelig mye), malt og gravd rundt muren i hagen. Godt når jeg har litt energi. Sol og passe frisk klestørke vind her

Jeg har hatt ferie i 2 uker straks, og har enda en uke :) Neste torsdag skal vi på oul, gleder meg :)
Regner her i dag, så skal besøke ei venninne litt senere :)
Formen er helt super, noe den har vært hele tiden. Er 17+5 i dag:)

Store planer for sommeren? :)

Jeg har fri fra jobb idag..her jeg bor er det lyn og torden, med andre ord så er det vaskedag.

Barna er i barnehagen..siste dag før ferie. Gubben er på jobb..her er stilt og rolig. Er 16 uker på vei...magen begynner og komme og det er vanskelig å skjule at jeg er gravid..har nemlig ikke offentliggjort det ennå. Det er kun noen utvalgte som vet:)

Har alle dere andre offentliggjort det nå?:)

Ikke så fint vær her heller i dag, så får gjort en del hjemme:p

Vi offentliggjorde det når jeg var litt over 3 mnd :)

Jeg er inne i min første ferie uke :) tar med med kommende storesøster og reiser til min familie på mandag ❤️ ellers går dagene i det vanlige + å ligge litt ekstra på sofaen :p
Vi offentliggjorde det når jeg var 13 uker på vei, eller noe sånt :)

I dag regner og blåser det godt her på Vestlandet.. Innedag med andre ord.. Guttene leker med lego på rommet sitt og jeg er påvei til tannlegen.. Grøss.., etterpå blir der middag på restaurant med mamma, før jeg skal hjem og pakke til vi reiser på hytten i morgen.. Jeg og guttene har ferie, og gubben må jobbe, så han får ikke bli med.. ;) i i kveld må jeg klippe guttene.. Sånn at de ser skikkelig ut.. Ikke alltid det de har lyst til.. Men må man så må man..;)

I dag startet dagen med en liten utblåsning i form av tårer. Ingen grunn for det egentlig, kanskje litt ekstra trøtt enn vanlig men godt er det. Mannen satt trøstende ved siden min og strøk meg på ryggen. :D stakkars mann :D

Om to små timer skal jeg på senvakt frem til kl 21:30 og så er det 2 uker ferie! Det trengs for denne kroppen etter mye jobbing, har til og med steppet inn ekstra på noen nattevakter . Det blir det slutt på nå. Jobber som resepsjonist på pasienthotellet ved Haukeland i Bergen.
Mannen har ikke ferie enda så jeg skal bare kose meg hjemme med våre to barn og lille valpen. Tar sikkert en tur på hytten innimellom .
I Bergen regner og høljer det ned (etter mye fint vær klarer jeg bare ikke å klage :)

Skal ha to av mine tantebarn på overnatting fra fredag til søndag så det blir litt ekstra men bare kos :D
Mannen jobber denne helgen.

Klem

Vi er på ferie på Høyfjellshotell. Koser oss veldig tross dårlig vær. Bare jeg passer på å spise så er formen OK. Men noe veldig fysisk klarer jeg ikke. Sliter med allergi også.
:)

Våkna nettopp fra nattevakt. Har fri resten av dagen og i morgen før det er arbeidshelg. Bare to uker igjen til ferie og en uke til oul, så jeg har mye å glede meg til :) skal lage chicken tandori med stekt blomkål og ristede cashewnøtter til middag, utenom det blir det slækking på sofaen da det er et ruskevær ute, og jeg er akkurat ferdig med to nattevakter. :p

Her sitter jeg og har det riktig så bra. Ble sykemeldt de to siste ukene så har fått litt «egenferie» før nå denne uken hvor jeg og lillegutt har ferie sammen (mannen starter neste uke). Formen er ganske fin, må bare ta det litt rolig. Men vi nyter deilig sørlandsommer, og med årskort i dyreparken blir det mange turer dit, noe guttungen elsker ;)

Er litt spent på i morra da vi for lenge side bestilte billetter til Palmesus, og det er meldt en del regn. Jaja, da blir det edru strandfest på meg i regnet :) :) :)

Her sitter jeg og har det riktig så bra. Ble sykemeldt de to siste ukene så har fått litt «egenferie» før nå denne uken hvor jeg og lillegutt har ferie sammen (mannen starter neste uke). Formen er ganske fin, må bare ta det litt rolig. Men vi nyter deilig sørlandsommer, og med årskort i dyreparken blir det mange turer dit, noe guttungen elsker ;)

Er litt spent på i morra da vi for lenge side bestilte billetter til Palmesus, og det er meldt en del regn. Jaja, da blir det edru strandfest på meg i regnet :) :) :)
Kristiansand dyreparken?
Der var vi på ferie for et par år siden..det var så fint der

I dag regner og blåser det godt her på Vestlandet.. Innedag med andre ord.. Guttene leker med lego på rommet sitt og jeg er påvei til tannlegen.. Grøss.., etterpå blir der middag på restaurant med mamma, før jeg skal hjem og pakke til vi reiser på hytten i morgen.. Jeg og guttene har ferie, og gubben må jobbe, så han får ikke bli med.. ;) i i kveld må jeg klippe guttene.. Sånn at de ser skikkelig ut.. Ikke alltid det de har lyst til.. Men må man så må man..;)
Jeg bruker også klippe mannen min og hans sønn fra tidligere...et skikkelig tiltak..utsetter det alltid i det lengste:)

Slitsom. Vært alene med en veldig bestemt og sutrete gutt som har hylt hver gang han ikke fikk viljen sin, snakker vi tidlig trass? Heldigvis er han alltid veldig glad når han får legge seg i sengen sin <3

Kristiansand dyreparken?
Der var vi på ferie for et par år siden..det var så fint der

Ja i Kr.sand ja. Bor bare 20 min unna så vi bruker parken mye gjennom hele året, som vanlig park, badeland, seff å se på dyr eller alle lekeområdene. Ja er en fin park, og er veldig glad vi har den såpass nære :)

Idag skal jeg på jobb...har NULL motivasjon. Har jo hatt fri hele uka, så jeg er nok bare blitt litt lat :) Bekkenet er ikke bra..halter nå rundt her...men blir vel bedre når er blir varm i kroppen.

Ellers...nydelig vær ute...varmt og godt, nesten litt for varmt.
Ha en fin dag folkens....:)

Back
Topp