Hvordan er deres barn i hverdagen?

Gitte__

Forumet er livet
merkes at han har begynt på storavdeling...

Går i:
Dåkke e dumme
dumme mamma
dumme pappa
gå vekk

I dag prøvde han å bite meg[8|] Han vil ingenting. Alt skal protestres på[:-]

Han sier at vi må oppføre oss, og hvis vi ikke oppfører oss får vi ikke is[:-]

Blir helt oppgitt og utslitt av all kranglinga!

kjenner igjen de tingene der ja. men vi får trøste oss med at det går heldigvis over[;)]

Han sier aldri at vi er dumme, men skal aldri si aldri for det kommer mye rart ut av munnen..[8D] Ellers kjenner jeg veldig igjen det med og protestere på alt, drøye og drøye ved leggetid, da finner hn på så mye han må gjøre[8D] Det er litt frustrerende ja, men det går nok over![;)][:)]

Hun sier ikke at jeg er dum.. Men er me annet som kommer utav munnen hennes ja...

Synne har aldri kaldt oss for "stygge" ting, men hun har hatt en periode med biting, slåing, spenning og bedt oss om å gå vekk..

Heldigvis har hun slått fra seg den "frekkheten" mer eller mindre nå... Så trøsten er vel at det går over...
Trodde i en periode at hun aldri skulle komme seg ut av den onde sirkelen, men det finnes lys i tunellen!! Trenger bare litt tolmodighet..

Lykke til[;)]

Det er vel ikke alltid som en dans på roser...
Hun liker å vise hvem som bestemmer her i huset, og til tider synes jeg egnetlig ikke jeg gjør annet enn å kjefte hele dagen, men nå har vi faktisk begynt med time out her. Jeg synes ikke det er noe koslig å gå å kjefte på henne hele dagen, så da er det bedre å sette henne litt til rette. Så hun har en stol i en kjedlig krok, der får hun sitte til klokka piper ( stiller klokka til to minutter, for dak an hun følge med litt selv) Så når tiden har gått, så går jeg bort å fortelle henne hva hun har gjort galt, åsså skal hun be om unnskyldning å gi den hun har gjort noe, en kos så er det greit, å da leker vi å smiler etterpå...
Det har faktisk hjulpet oss veldig..

Back
Topp