Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Looney
Som person? Empatisk, men likevel litt egosentrisk til tider. Snill, kosete, masete, en skikkelig herlig godgutt!![:D]
Er de aktive eller rolige? Aktive så lenge det er noen andre å leke med, men sitter fint og spiller eller lignende
Leker de fint alene eller må de aktiveres? Leker egentlig fint alene, men av en eller annen grunn ikke hjemme![8D][X(]
Hvordan er det mot eventuelle søsken? Stesøsken... deler veldig på lørdagssnop, men kjemper for noene leker. Egentlig veldig glad i dem, men liker å prøve seg[;)]
Hvordan er de mot dere foreldre? Veldig kosete, spør mye. Vet at mors ord er lov, men er inni en test periode nå...
Frekke i munn eller alltid like hyggelige? Som oftest veldig hyggelig og høflig, men siste ukene har det kommet noen gloser når han er på sitt sinteste ("bæsjemamma, dustemamma, feitemamma[8D][>:]) Jepp, kommer ikke langt med en slik holdning for å si det slik[;)]
Men alt i alt en sunn gutt som vet hvor grensene er, men som vokser og vil prøve dem ut. Jobber litt med å kontrollere sinne og snakke om det istedenfor å reagere... det er vel det som er fokuset for tiden![:)]
osv....
ORIGINAL: Shopoholic
ORIGINAL: Looney
Shopoholic: hos min Nicholas puttet de på langt mer enn en 5'er tror jeg[:D][:D]
*puhh* Godt det er fler av dem, jeg får mark noen ganger altså. Han slutter ikke og prate og rundt middagsbordet snakker han HELE tiden - drømmer om stille middag [8D]