Hvordan er deres 2åring?

APEKATT!! hehe.. full fart fra morgen til kveld stort sett.. sitter ikke mye på rompa!! og blitt skikkelig sta! "da blir jeg sint på deg, mamma!!" "da blir jeg lei meg!!" "Slutt opp!!" og veeeeeeldig glad i å være ute!! Får raserianfall når vi skal inn. :S ellers verdens beste!! :) synger og danser, tuller og tøyser!! :)

Min 2 åring er over alt, hun sitter ikke engang stille når hun skal spise[:D] Ikke sjans til å sitte på fanget å lese, det må skje et eller annet hele tiden. Hun roer seg vel etterhvert..... Kanskje....[8D]

Vil vel si at vår gutt er litt som din.
Men han er en god blanding. Noen ganger sitter han stille og leker med samme leken en god stund. Finner han kjekke leker når vi f.eks er på besøk så kan han bli veldig rolig.

Nå er han snart 2.5år,men han er over gjennomsnittet aktiv, noe alle rundt oss å merker, han kan ikke sitte stille MÅ skje noe hele tiden.

Å ingen av besteforeldrene vil passe han fordi han er så aktiv[&o]

Men her i huset prøver vi bare å snu det til noe positivt og lar han utfolde seg mye ute, for der trives han best[:)]

Ho er vel generelt rolig og kan fint sitte rolig en stund og av og til veldig lenge.Mange som er veldig overaska over hvor rolig og tolmodig hun er.(har hatt henne med meg på diverse svangerskapskontroller med minstemann osv og jenta sitter i ro på venterommet i all evighet.enda da var hun 1 år, men hun er sånn nå også)
Bajas kan ho være likevell, men det er ikke sånn at jeg gruer meg til å ha henne med på butikken eller hos andre.
Sitter å leker med tingene sine, tegner, leker med kjøkkenet, bilene, gåbilen skal hun ha med overalt i huset og fylle med ting og tang og samme med dokkevogna.

Hun herjer på en "rolig" måte. klatrer opp i vinduet for å kikke ut og av og til hopper hun i senga vår,men ikke noe å rive seg i håret etter[8D]

ORIGINAL: *Prinsessa

Ho er vel generelt rolig og kan fint sitte rolig en stund og av og til veldig lenge.Mange som er veldig overaska over hvor rolig og tolmodig hun er.(har hatt henne med meg på diverse svangerskapskontroller med minstemann osv og jenta sitter i ro på venterommet i all evighet.enda da var hun 1 år, men hun er sånn nå også)
Bajas kan ho være likevell, men det er ikke sånn at jeg gruer meg til å ha henne med på butikken eller hos andre.
Sitter å leker med tingene sine, tegner, leker med kjøkkenet, bilene, gåbilen skal hun ha med overalt i huset og fylle med ting og tang og samme med dokkevogna.

Hun herjer på en "rolig" måte. klatrer opp i vinduet for å kikke ut og av og til hopper hun i senga vår,men ikke noe å rive seg i håret etter[8D]

Dette er akkurat som å lese om jenta vår [:D] Har fått mange kommentarer på at hun er så rolig og grei, lynnet hennes har også alltid bare vært sånn. [:)]

Hun kan dog herje litt, men bare på en koselig måte. Men i selskap med andre barn er hun den som er roligere og litt tilbakeholden [:)]

ORIGINAL: Auliana

Høyt og lavt, i det neste øyeblikket leker han i ro og fred...tøys og tull er det daglig...hehe...

Sign. Min er 2 år og 2 mndr

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Mye lyd, mye action, mye vilje [;)]

Hehe:)Ja min er ikke sånn heller at jeg gruer meg for å ta han med noen steder for han er jo grei,men ble sånn kontrast til han vi var hos.Men av de 2åringen vi har kontakt med har ingen vært så stille og sjenert som han vi var hos da så normalen er vel at toåringene skal være utforskende og litt "overalt"Men mulig de tenker om sin egen at han er så rolig og ikke helt er med når det gjelder det sosiale samspillet.Når man har barn er det alltid noe å lure på om man har 1 eller 5 barn:)

Back
Topp