Hvordan er deres 2åring?

håper på skatt4

Glad i forumet
Min er en aktiv gutt som springer rundt og kan ha det litt travelt.Var hos ei veninne med gutt som var like gammel idag og følte min var så urolig i forhold til hennes.Hennes gutt sa helt i ro på en plass hele tiden og kjørte med noen biler,mens min sprang rundt,lekte med forskjellige ting,tullet og tøyset.Følte de tenkte "herregud kor vilter"..syns det var litt ekkelt.

Har en sånn som du. Bråkete,høylytt,veldig aktiv...tar veldig etter storebroren! Men alle er forskjellige[:)]

Mye lyd, mye action, mye vilje [;)]

Min snart 3 åring er A K T I V ! ! ! og jeg ser overhodet ikke på det som et problem. Men ser at de som har "slappere" barn syns det[8D]. Datteren min er lydig og snill, hun bare har mye energi[:)]

Min kastet noen leker,legoklosser i gulvet og jeg føler han var litt mer hardhendt med leken...ble sån konstrast i forhold til hennes kjempesjenerte...

Min er veldig utadvendt, høylydt, høyt og lavt, kjeftete, babler i vei osv... Og veldig "hormonell" for tiden. Hehe. Gi meg styrke!! [:D] Men han kan sitte stille og perle / se på film da. Han har sine stunder [;)]

utrolig aktiv fra hun åpner øynene om morgenen og til hun lukker de om kvelden
utrolig sta og bestemt
hører ikke etter

mens i barnehagen er hun rolig og flink til å både høre etter osv..

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Her er det litt av begge[;)]
Høyt og lavt, hun kan sitte å lese og synge eller hyle som en gris og løpe og løpe[;)]

Jenta mi er ikke 2år da, hun er 18mnd. Hun er sånn midt på treet vil jeg tro. Enkelte tider veldig aktiv, klatrer overalt, løper og styrer på. Ander ganger(sånn av og til iallefall) kan hun rolig leke alene i 10-15min.

Han er ganske rolig av seg, leker stille stort sett [:)]
Og bestandig så lykkelig! [;)]
Men kan også være veldig aktiv, men ikke sånn at man blir sliten av det da ...

Min sønn på 19 mnd har rolige perioder, der han leser bok etc. Men ikke snakk om at han bare sitter i et hjørne lenge. Her skal alt undersøkes!

GOdt å se at flere har aktive og nysjerrige 2-åringer:)Mye humor her på min,herlig:)Bestandig blid og lett og få omgjort hvis han skal ha viljen sin.Men litt hardhendt med leker og tester ut.

kommer ann på dagsformen[:)]
noen dager kan han gjerne sitte helt stille å pusle i mange timer!
andre ganger er han er apekatt som klatrer, hyler og løper[8D]

Har funnet ut at snuppa mi ikke sover - hun lader [8D] Her er det nemlig full fart hele tiden. Kan leke med en ting ganske lenge, men setter seg ikke ned med pusleting som duplo osv. Skal helst kjøre dukkevogn osv og aller hels være ute [:)] Hun er dessuten en klatremus og klatrer på alt. Er akkurat lik i bhg [:)]

Veldig harmonisk og grei, synes jeg.
De sier det i barnehagen også [:)] Han er jo i aktivitet hele dagen, men han kan holde på skikkelig med noe en stund også.
Han bråker ikke, men løøøøper mye [8D] Prater veldig bra, så han babler på inn- og utpust hele dagen, men han er ikke typen som flyr rundt og hyler. Aldri vært.
Lynnet hans er bare sånn, han var en rolig gutt i magen, en rolig baby og er nå en normalt aktiv toåring.

Alle sier at gutter er bråkete, herjete og umulige (strereotypen), men det stemmer ikke her.
Ikke at han aldri gjør noe "galt" - igår knuste han en tallerken og badet i en jordhaug som naboen hadde gravd, og her om dagen kastet han (etter å ha dissekert) en dorull i do.
Helt normale spikk [:D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Oh yeah!

Min sitter også med bøker osv og synes han egentlig er en enkel gutt,men ble sånn forskjell da gutten vi beøskte var så sjenert og lekte ikke med han,satt bare å så skremt ut,ville ikke låne bort leker og gråt.MIn var blid,men aktiv.
Herlig alder,men også krevende:)Har ikke tatt helt motet fra meg da vi er prøvere på nr 4;)

Vår kan være både fangbarn og midtpunkt. Hun er mer en vokal person, hun holder show, dvs hun synger[:D] Men er vi på besøk hvor det er andre barn som hun ikke kjenner så blir hun den rolige. men sammen med bare kjente så elsker hun å være midtpunkt[;)]

Min er høyt og lavt fra morgen til kveld.. Kan sitte litt på fanget og kose på mårran før han våkner ordentlig og på kvelden rett før leggetid, men ellers er det full fart. Bil her, bil der, bil ooooveralt[8D]

Back
Topp