Hvordan er dere i form???

mero

Forelsket i forumet
Her er litt om meg:)Jeg synes tiden går sakte...er hjemme værene og har vært det hele tiden..Martine som jeg har fra før som er 5 år går 40% i barnehage så litt greit når hun er hjemme for da kommer vi oss ut og går og leker!!!!deilig og få beveget seg!Men håper snart Tea Louise har lyst til og komme ut!vi holder på og bygge hus nå mannen min selv som snekkrer så er alene hele dagen og kvelden han sover jo bare i samme seng!Så når Tea Louise kommer kan jeg også opp og jobbe i huset det er det som blir deilig!ikke stort en klarer med den store magen foran!!!!!Ellers har jeg jo 2 cm åpning,kynner i ett sett,slimproppen er borte så venter fødsel når som helst!!!!!vis ikke noe skjer fram til torsdagen må jordmor hjelpe det i gang...lite bekken kan ikke få ut babyer over ca 3500.....[;)][;)][;)]lykke til alle sammen!!!!!

Formen er generelt bra den må jeg jo si[:)] Mye kynnere, men hva hjelper vel det?? Jordmora lurte på om slimproppen min var vekk, men sjøl tviler jeg vel på det. JEG er ikke en av de som får før tida!!![:'(] Skal på sykehuset neste mandag, så håper de kan gjøre noen underverker da[:)]

Er mye trøtt om dagen da. Kroppen går i slow-motion helt til utpå ettermiddagen, DA får jeg gjort noe. Også sovner jeg etter middag, og sover godt om natta, avbrutt av "noen" doturer...

Gleder meg så utrolig mye til babyen kommer ut! Trur sambo og pus og gjør det, for humøret mitt er vel ikke det mest stabile i huset her om dagen[8D]

Skal se du er nestemann ut mero!

Min form er, som jeg skrev i en annen tråd, stadig stigende. Kjenner energi og tiltakslyst komme sakte men sikkert. Det gjør godt![;)]
Sover vel som dere andre til tider dårlig om natta, har mye urolige bein og finner liksom ingen stilling hvor magen får hvile - men det går.
Merker bekkenet stadig mer også - med stigende tiltakslyst kommer også stigende aktivitetsnivå - det straffer seg..... [8|]
Men jeg begynner bli klar - håper snuppeduppa kommer til termin og ikke en uke eller to over.....[:)]

Hei Mero
Det er godt å høre at det er flere som mye greier rundt seg.Vår fordel/ bakdel er at vi holder på her hjemme,så sambo er her sammen med meg. Men tenk hvis vi ikke blir ferdig til babyen kommer og vi skal hjem fra sykehuset... Da må jeg nok flytte inn hos svigerfar i starten! Har er det bare støv og ekkelt. Tror ikke den lille kommer så veldig mye før termin. Er øm nedover bekken, men det er det eneste somforteller meg at fødsel nærmer seg. Formen ellers er på topp!
Lykke til med deres nye hus og forhåpentligvis en snart forestående fødsel [:D]

Back
Topp