hvordan er den den vordene pappan?

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Samboern min synes det er veldig festlig at jeg er uggen og gretten ;) På en vennligmåte :) vi har en sær humor ;) Henter drikke til meg, og lar meg sløve på sofan og ber meg sove når dattern vår sover osv :) Så spent på videre av svangerskapet ;) (vi hadde ikke så mye kontakt forrige svangerskap av diverse årsaker, men det orda seg fort, heldigvis :) )
 
Mannen min synes dette er veldig stas. Vi har prøvd i ca. 2 år så dette var en gledelig juleoveraskelse for begge. Han er veldig klar for å bli pappa til tre.:)
Formen min er ikke helt på topp. Litt trøtt og kvalm... :confused: Så han går her å småerter litt på meg.
 
Han gleder seg masse, har allerede funnet navn han liker og stryker meg på magen hver kveld før vi sovner <3
 
Litt nervøs er han, men glad. :) Ingen av oss trodde det skulle gå på første forsøk!
 
Han gleder seg masse :) Vi er ganske spente og nervøse begge to da vi aldri har opplevd et normalt svskap før. Men vi er positive og gleder oss til at snuppa skal bli storesøster :)
Han er ellers super. Passer på at jeg ikke styrer for mye rundt og ordner div for meg når jeg ligger langstrak med kvalme
 
Back
Topp