Hvordan er dagene?

Jeg er mye hjemme, og elsker det :) Liker å ta det med ro :) Jeg synes barselstreff annenhver uke, helsestasjonsbesøk innimellom og litt diverse ærender ila en uke blir mer enn nok. Orker ikke babysang, babysvømming, mye shopping eller besøk/reiser hit og dit.

Vi står opp og kjører storesøstrene i barnehagen til kl.9.30. Deretter drar vi gjerne på besøk eller har besøk. Noen vaskedager innimellom:) Ellers har vi barseltreff hver uke, babysvømming, trening 2 ganger i uken og kjører de andre to på aktiviteter etter barnehagen. Kl.19-19.30 legges alle 3 barna etter bading. Så er det total avslapping på mor! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye rolige dager og vi elsker det <3

Gjør husarbeid og strikker når lillemor sover, ellers så er vi ute på ting en eller to dager i uka ;) på kvelden er vi med storebror på aktiviteter en til to dager i uka :) tida går alt for fort!

Vi står opp og kjører storesøstrene i barnehagen til kl.9.30. Deretter drar vi gjerne på besøk eller har besøk. Noen vaskedager innimellom:) Ellers har vi barseltreff hver uke, babysvømming, trening 2 ganger i uken og kjører de andre to på aktiviteter etter barnehagen. Kl.19-19.30 legges alle 3 barna etter bading. Så er det total avslapping på mor! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Må avspore litt her, men må si jeg syns det er flott at du har barna hjemme hos deg så lenge på morgenen selvom de har barnehage! :) Ser i bhg her at mødre med perm. ofte lar menna svippe av eldstemann med en gang det åpner. Skjønner jo ikke alle har mulighet å ha barna hjemme til etter frokost selvfølgelig, men respekt til deg som har de hjemme såpass! =)

Hva vi gjør og hvor travle varierer fra uke til uke egentlig.
Blir en del kafe med venninner,er mye med svigermor, trilleturer,lager middag,baker(idag: muffins),handler inn mat, husarbeid,babysang,barseltreff,shopping,har besøk etc.
Babysvømming er på kveldstid.
Uansett hva vi gjør så storkoser vi oss!:D

Må avspore litt her, men må si jeg syns det er flott at du har barna hjemme hos deg så lenge på morgenen selvom de har barnehage! :) Ser i bhg her at mødre med perm. ofte lar menna svippe av eldstemann med en gang det åpner. Skjønner jo ikke alle har mulighet å ha barna hjemme til etter frokost selvfølgelig, men respekt til deg som har de hjemme såpass! =)
Jeg er gress-enke store deler av året, så må levere og hente de hver dag selv. Og jeg liker en god start på dagen. De våkner tidlig, men er kos med litt tv, frokost og lek. Ser at de gleder seg over det. Hender de er hjemme med meg og vesla innimellom og det er veldig stas. Da koser vi oss glugg! :D Men de elsker barnehagen og har godt av og være der, bare kortere dager nå som jeg er i permisjon. Den stressende hverdagen kommer fort nok tilbake, så vi nyter hver dag nå! :) Jeg tenker hele tiden at vi har kun disse barna "til låns", og vips så flytter de ut. Men ikke alle har muligheten som du sier... Men jeg er glad så lenge de er i barnehagen, for da kan de ta fri når vi vil. Er værre når skolen begynner..:( Men hyggelig at du kommenterte det! :signs001

Her leveres storebror i barnehagen ca.9.30, hender vi ikke "rekker" det før 10.00 og. Noen dager er jeg og lillesøster hjemme og koser oss med husarbeid og lagring av middage til storebror. Noen dagenes er vi på barseltreff og gjerne en tur innom jobben min. Noen dager på shopping og kafé med venninner og andre dager koser vi oss lillesøster jeg og pappaen. Jeg nyyyyyter denne tiden, kjenner jeg koser meg mer denne gangen da jeg vet hvor fort det går, men samtidig får jeg gjort så mye mer her hjemme med rydding i gamle saker og slik.

storebror leveres i barnehagen ca 8.30- 8.45 uansett om det er jeg eller sambo som leverer, han leverer annenhver uke når han jobber ettermiddag/kveld (vi liker å kose oss og ha rolige morgener, men han må leveres slik at han rekker å spise hvertfall en skive før kl 09 da han er litt avhengig av rutiner og han spiser litt dårlig hjemme på morgenen. ellers koser vi oss mye hjemme da jeg liker det godt, er på barseltreff innimellom, tenkte å prøve babysang er på shopping/kafe en sjelden gang i blant :-)

Back
Topp