Hm... ja skal vi se. Vi står opp et sted mellom 9 og 11, ut ifra om vi skal noe eller ikke, amming og en relativt rolig jente frem til 12-13 tiden. Da sovner hun ofte, og jeg legger henne ofte i barnevogna, så tar vi en tur ut og handler, eller andre gjøremål. Når jeg kommer hjem, sover hun som regel videre i vogna i noen timer.
Når hun da våkner i 4-5 tiden er hun veldig gretten. Hun har mye trøbbel med luft i magen, og låsning i nakken, så da er det amming og gråting frem til 7 ca. Så tar vi kveldsstellet, kanskje et bad, og legger henne i senga på soverommet vårt.
Der ligger en av oss sammen med henne til hun sovner, det kan ta 1-2 timer, om hun vil ha en siste matbit eller ikke.
Så sover hun gjerne 4 timer til ca 12-1 tiden, så da får vi kvelden sammen. Så kan det enten være amming til hun sovner annenhver time om natta, eller hun sover lengre stykker. Vi skifter på henne på senga om natta, så hun ikke blir for våken.
Alltid 1 gang om natten, om det er kl 2, 4 eller 6, så har hun så trøbbel med luft i magen, at hun holder meg våken med klynkingen i 1-2 timer. Da er det godt om samboer kan ta henne litt...