Hvordan er døgnrytmen nå på slutten hos dere?

Soffi23

Elsker forumet
her eksisterer det snart ikke noe døgnrytme, får ikke sove om natten så når jeg først sovner sover jeg gjerne til kl13-14... om jeg kommer meg opp tidligere så ender det med masse smådupper på sofaen utover dagen:confused:
 
Kjenner følelsen!
Her har vi seget litt ut pga ferie også; Jeg har sovet gjerne til 10 og 11, men med tur på formiddagen med hundene, også legger jeg meg igjen.

Men siste dagene, siden helgen har jeg slitt enormt med søvn pga krampe i beina, rastløse bein, halsbrann, maserier og kynnere, og en ekstremt aktiv guttebaby som sparker og slår.
Nå sover jeg som oftest en liten lur på ettermiddag om jeg får skvist den inn. Jeg har også et godt aktivitetsnivå, noe som gjør at jeg er sengeliggende fra en 7-8 og til leggetid, som kanskje er med på å ødelegge søvnen litt(litt usikker)

Ellers er jeg opp tidlig. Om jeg ikke får sove om natten, står jeg like gjerne opp og gjør noe fornuftig XD Baking, fermentering, rydde litt etc.
 
Uke 37 og holder døgnrytme enda, må levere i bgh hver dag og hente
 
Uke 38+3, fortsatt A menneske.... holder omtrent samme rytme som to-åringen... tidlig i seng og tidlig opp :)
Må levere og hente i bhg jeg også...

Blir tyngre og tyngre nå.. inn og ut av bilen er er et ork... for ikke å nevne av og på med vinterdress og vintersko
 
Jeg holder døgnrytmen, men sover bare ikke :sour: Er i gang med barn og gjøremål 7-21. Glor på tv til midnatt. Bruker 7 timer i senga til tissepauser, glo i taket og kanskje sove 2 til 5 timer.
 
Jeg holder døgnrytmen, men sover bare ikke :sour: Er i gang med barn og gjøremål 7-21. Glor på tv til midnatt. Bruker 7 timer i senga til tissepauser, glo i taket og kanskje sove 2 til 5 timer.
Uff, jeg kjenner at jeg virkelig ikke skal klage, når dette er mitt første svangerskap og jeg har hele dagene nå til å slappe av..
 
La meg 10 igår, og våknet 12 am , klar for dagen XD stuptrett men kropen nektet å sove. Gav opp i 2 tiden og stod opp for å lese til eksamen og la meg igjen i 4-5 tiden :)
Så opp klokken 6, ha kjøring og slikt, og sov fra 11- 1 når jeg kom hjem. Sånn er det XD
 
Får sånne urolige bein om kvelden, så sover ikke stort mer enn 2-3 timer om natta. Ikke sammmenhengende heller:p
Det er så frustrerende, for jeg er jo trøtt! Så er jo ikke det som er problemet, er bare beina som går i ett sett får ikke ro i kroppen.

Tror jeg sov fra 04-0530 igår, og samme natt til idag. Zzzzz
 
Back
Topp