hvordan er brystvortene deres?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Mine er stive hele tiden....
ganske irriterende egentlig. ihvertfall om natten når jeg skal sove i singlet.
Jeg hater stive nipler....

Det er mine og og aua når det er kaldt :(

første trisemester var mine også konstant stive og såre.. Det er det ikke lenger, med mindre det er kaldt.. da stikker det kalde nåler inn i de:P

Har innovervorter som kan sprette ut og blli stive hvis det er kaldt.
Men de er enormt følsomme og ingen får røre puppene nå.

Mine er stive og såre. Vurderer å kjøpe ull innlegg for å holde de varme så ikke de knoppe seg så mye. For det er skikkelig vondt. Eller syntes jeg det stikker voldsomt inni puppen, akkurat som om noen stikker med nåler inni der. Varer gjerne i flere minutter av gangen og oppstår flere ganger om dagen. Ubehagelig. Har ingen erfaring med dette, så håper det er normalt.

mine gjør ikke vondt i det hele tatt,de er bare irriterende og unehagelig.
har alltid hatet å ha stive nipler....

Mine er ikke stive konstant, men de blir det veldig kjapt..Og da er det litt ubehagelig..De er mye mer ømme enn de pleier å være! Men, merker ikke noe særlig til at selve brystene har blitt større..

Mine er som vanlig egentlig. Ikke ømme, såre eller stive. Brystene har vokst en del, og areola er blitt mørkere, men bortsett fra det helt vanlige... Men mine pupper pleier aldri å bli annerledes under mens heller. Er nok ganske hardføre mine tror jeg ;o

tigerliljen skrev:
første trisemester var mine også konstant stive og såre.. Det er det ikke lenger, med mindre det er kaldt.. da stikker det kalde nåler inn i de:P

samme her bortsett fra stikkingen. 

Klatremus Lillemann skrev:
Mine er som vanlig egentlig. Ikke ømme, såre eller stive. Brystene har vokst en del, og areola er blitt mørkere, men bortsett fra det helt vanlige... Men mine pupper pleier aldri å bli annerledes under mens heller. Er nok ganske hardføre mine tror jeg ;o

Signerer denne jeg:)

mine er meget vare for kulde, blir da stive, og gjør enormt vondt. 
Har oxo vurdert å kjøpe ull innlegg for å bruke ute..... for gud å vondt det gjør....

Er storfornøyd jeg. Til vanlig så fyller jeg ikke ut en liten bh. Nå har de vel doblet seg i str. litt ømme er de men det til å leve med

De er blitt litt store og veldig mørke (hadde ganske mørke fra før og) men de oppfører seg ca likt. Kan være piercingene spiller en rolle der. Ikke vet jeg. De er Max følsomme, men sjelden ubehagelig eller vondt

Mine har blitt litt større og blir lettere stive. Litt ubehagelig, men ikke spesielt vonde. Blir vel verre etter fødselen..! ;)

Vil du se bilde?

Haha :p 

De er ømme og såre og følsomme og dustete.. Jeg er dritt lei av pupper egentlig. De må gjerne forsvinne frem til babyen kommer.... Ikke så mye stive brystvorter annet enn vanlig, men de er så vonde :(

Mine er enorme!! Og de står rett ut, og vises gjennom alt av klær. Jeg har alltid hatt utstående brystvorter da, men nå er de bare vulgære! Men de er ikke ømme eller noe, kjennes helt vanlige ut. Men jeg bruker bomullspads inni BHn for å skjule de litt. Klarer ikke innleggs-bher med spile nå som brystene er blitt større og småømme. Har vurdert å kjøpe ammeinnlegg, og lurer nesten på om jeg bare må gjør det

Herder du brystvorter dine før fødsel og amming skal det ikke bli noe værre. Jeg starter herding ca en måned før termin. Fått beskjed om å "gni" dem med et håndkle hver dag til ungen kommer, så er det bare å vente spent på om jeg kan amme eller ikke. Om jeg får melk i det hele tatt er det ca 50/50 om jeg kan. Enten er alt blokkert og ødelagt inni der, eller så har puppene mine vært flinke og dannet nye kanaler ut i hullene så det kommer melk ut lettere. Satser på sistnevnte ja!

Jubbu85 skrev:
Mine er ikke stive konstant, men de blir det veldig kjapt..Og da er det litt ubehagelig..De er mye mer ømme enn de pleier å være! Men, merker ikke noe særlig til at selve brystene har blitt større..

Mortania skrev:
Herder du brystvorter dine før fødsel og amming skal det ikke bli noe værre. Jeg starter herding ca en måned før termin. Fått beskjed om å "gni" dem med et håndkle hver dag til ungen kommer, så er det bare å vente spent på om jeg kan amme eller ikke. Om jeg får melk i det hele tatt er det ca 50/50 om jeg kan. Enten er alt blokkert og ødelagt inni der, eller så har puppene mine vært flinke og dannet nye kanaler ut i hullene så det kommer melk ut lettere. Satser på sistnevnte ja!

Herding av brystvorter har ingenting for seg, annet enn at du plager deg selv i forkant ;o) Er gjort mange studier på dette de siste årene.

Back
Topp