Hvordan er besteforeldrene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Verdens beste <3 De hjelper til og ordner opp hvis noe må gjøres. Ringer og spør hvordan natta har gått og duller mye med sitt første barnebarn ;)

Mine foreldre er verdens beste! De er så glad i stolt av barnebarna sine og elsker å være sammen med de :) min manns foreldre er også glad i barna, men pga div sykdom og rusmissbruk så blir ting litt annerledes der.

Flotte. Nå bor vi i Trondheim og besteforeldrene i Grimstad og Oslo så når de har vært på besøk har det jo blitt mye på en gang, og litt slitsomt for meg. Selv om de sier jo jeg skal si i fra om jeg blir sliten. Bare jeg som er dårlig å si i fra. Skjønt, veldig deilig at de tar bæsjebleier og lager middag til oss da :)

Vi har bare mine her, da hans foreldre er gått bort. Men de er til gjengjeld kjempe flinke på å stille opp, hjelper til og er på besøk vertfall en gang i uka. :) vi tilbringer som regel feriene våre sammen så barna får mye kvalitetstid med mormor og morfar :)

Svigermor er kjempe snill og hjelpsom i sine første uker som bestemor på en ok måte. Mamma er mer teit og gir oss penger. Nå hadde jeg og mamma enda en stoor krangel. Og da tror jeg det var den siste. Hun virker gal og ustabil. Da hun skulle sette mannen og svigerfamilien mot meg. Hvis det blir kontakt så får hun ikke passe henne. Jeg makter ikke mer. Bedre å ikke ha henne i livet enn å ha et av å på forhold. Som ikke er sunt for et barn. Noe jeg vet alt for mye om.

Mamma stiller opp, men hun er også litt sånn "har du gjort det?", "har du gjort det?" så blir litt små lei av det, men tipp topp ellers.
Bestefar sender sms og spør hvordan det går nå å da, er her en gang i blant.
Farmor og Farfar der er det egentlig farmor som er mest ivrig, er mest vi som drar på besøk ditt enn omvent, men det går bra det. :)

Bestemødrene er begge tydelig veldig stolte. Første jente etter fem gutte barnebarn på samboeren sin side og første barnebarn som bor nært for moren min, så de er begge på besøk to til tre ganger i uken. Noe som bare er koselig. Vi har ikke orket å farte så mye selv, så veldig greit å få besøk hær hjemme.
Men spent på i morgen, da skal Momo være aleine med lille Frøya så vi får litt hvile. Vi skal også overnatte hos henne så hun skal ta henne om morgenen. Hun tilbydde seg å ha henne alene, men det er ikke vi helt klar for enda. Må begynne i det små.
Men veldig greit med to engasjerte bestemødre som klør i fingrende etter å være barnevakt :)

Back
Topp