Hvordan er bekkenet ditt?

Amoenus

Forelsket i forumet
Trodde det var nogenlunde likt for alle.. men det er det visst ikke fant jeg ut.. Så lurer på om bekkenet ditt løsnet mye under graviditeten (altså ble bredere)?
Hos meg er hoftekammen lengre fra hverandre enn før jeg ble gravid (altfor mange cm for å si det sånn [:D]). Og er litt bekymret for at den ikke skal gå tilbake igjen (ikke skjedd stort ennå.. etter snart 5 uker).
Hvordan er det hos dere nå?

Jeg hadde enorme bekkenplager da jeg gikk gravid.. gikk til fysio 2 ganger i uka..
nå er alle plager borte vekk, heldigvis!

men har fått plager med rygg og nakke istedet [&:]

Jeg hadde IKKE bekkenplager i graviditeten, men har fått det nå[:'(]
Akkurat som forrige svangerskap...

Jeg hadde veldig store bekkensmerter i svangerskapet, og hinket rundt på krykker fra uke 10. Etter fødselen har jeg blitt bedre og bedre for hver dag. Nå har jeg ikke smerter i det hele tatt de dagene jeg tar det litt med ro, men får ganske vondt en dag eller to etter at jeg har gått for langt.

Bekkenet mitt er ikke blitt bredere tror jeg. På buksene mine virker det som om jeg har blitt mye smalere, men det er nok bare fordi setemusklene forsvinner etter 9 mnd med bekkenløsning.[>:] Regner med at jeg har normal fasong og normale muskler etter 4-5 måneder som jeg hadde sist.

Back
Topp