Hvordan er aprilbarna våre nå? :)

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Her så er 16mnd'ingen veldig aktiv og babler masse og sier en del ord innimellom bablingen også. Løper fort rundt og er som regel blid og sjarmerende. Han er så morsom og gøy å være sammen med, er gøy å se humoren hans komme mer og mere frem :) Men han har veldig temperament også. Veeeeldig viljesterk på godt og ondt. Han blir helt rød av sinne når noe går han imot.

Han gjør mye selv og jeg er så stolt av han. Han spiser med gaffel og innimellom med skje, og bare elsker middagsmat. Tror han kunne spist bare middag til alle måltider :p
I dag så fant jeg han plutselig OPPÅ bordet der middagen sto servert, og han var så klar for å servere seg selv.. hehh.... :p

Hvordan er deres nå? :)
Er koselig å høre hvordan det går med alle her :)
 
Er full fart hele dagen, babling og enkelte (og stadig nye ord), men hjelp så mye hun forstår!

Jeg sa i kveld "kan du finne bamsen og kosen og gå inn til senga di, så kommer mamma med melken din?"

Hun brukte et minutt på å finne kosen og bamsen og trasket inn på rommet uten mer oppfordring. Hun fant også en smokk på veien.

Full av humor og eeeeelsker å få oss til å le. Elsker å se seg selv (speil, bilder, videoer) og later som hun snakker med besta eller pappa i "mobiltelefon", ser opp til siden og later som hun hører på at noen snakker og svarer.

Stor jente!! Så alt for fort! Gruer meg allerede til hun flytter ut
 
Er full fart hele dagen, babling og enkelte (og stadig nye ord), men hjelp så mye hun forstår!

Jeg sa i kveld "kan du finne bamsen og kosen og gå inn til senga di, så kommer mamma med melken din?"

Hun brukte et minutt på å finne kosen og bamsen og trasket inn på rommet uten mer oppfordring. Hun fant også en smokk på veien.

Full av humor og eeeeelsker å få oss til å le. Elsker å se seg selv (speil, bilder, videoer) og later som hun snakker med besta eller pappa i "mobiltelefon", ser opp til siden og later som hun hører på at noen snakker og svarer.

Stor jente!! Så alt for fort! Gruer meg allerede til hun flytter ut


Mye høres ut som min gutt ^^ Han har en lekemobil som han babler helt utrolig i. Veeeldig morsomt å gi røret til meg også.

Og jaaa han skjønner så masse. Å hente ting eller å vite hvor ting er, er han flinkere på enn jeg lenge trodde.

Tenk at de er så store! Synes vi nettopp hadde termintråder og ventet på å føde, jeg :)
 
Off ja, minnes det med lengsel!! Haha!

Er så klar for nr 2 at jeg blir sjuk. Har hatt to mislykkede svangerskap i år :-(

Men hun tar jo vekk det triste. Vi er så heldige!
 
Off ja, minnes det med lengsel!! Haha!

Er så klar for nr 2 at jeg blir sjuk. Har hatt to mislykkede svangerskap i år :-(

Men hun tar jo vekk det triste. Vi er så heldige!

Vi er heldige alle som har barn i det hele tatt. :)

Men er overhode ikke noe hyggelig å høre det gikk sånn :( Masse varme tanker til deg <3 Jeg har aldri mistet før, så skal ikke prøve engang å komme med noen tomme fraser om det. <3
 
Nei og takk for det, sånne er jeg dritt lei av å høre og å si sjøl!

Men ja, vi er så heldige! Skulle bare ønske at hun var baby litt lengre :-/
 
Kan ikke si annet at sånn (slik som dere beskriver) er gutten vår også. + at han er ei klatregeit. Høyt og lavt om muligheten byr seg :)
Det er så fantastisk å se hvor mye han kan og forstår - uten at språket er helt til å forstå.
 
Kan ikke si annet at sånn (slik som dere beskriver) er gutten vår også. + at han er ei klatregeit. Høyt og lavt om muligheten byr seg :)
Det er så fantastisk å se hvor mye han kan og forstår - uten at språket er helt til å forstå.

Haha klatrer skikkelig her også. Her om dagen fant jeg han oppå bordet -.- Gøy... hehe...
Han var vel 8-9mnd eller noe da han kunne klatre i trapper. Han stoppet ikke akkurat å være geit :p
 
Gutten vår er en veldig blid og aktiv gutt :) viljesterk og sta er han også.:p

Han babler i vei, kan en del ord nå, også har han begynt å sette sammen ord:) "hei pappa" hade bestefar" :)

Han er å finne over alt i huset! Inni skapet, oppå spisebordet, bak sofaen :p
Ingen rolige dager her i huset for å si det sånn! Men jeg elsker det:-D
 
Back
Topp