Hvordan er apetitten deres?

Nurket79

Elsker forumet
Her går den som berg og dalbane...

Idag er formen dritt...og apetitten deretter[&:]! Skulle egentlig ha laget lakse-middag til sambo kommer hjem snart, men måtte ringe han å fortelle at formen ikke er klar for noe sånt...Og det var selvfølgelig greit!
Blir så lettvint som pølser og potetmos istedet....

ORIGINAL: TonjeK

den er på TOPP 24/7!!!

Men ikke alltid jeg lystrer matlysten min...
Da hadde jeg vært enda tjukkere...

Her går det og mye i lettvint mat. Og har ikke noe særlig til appetitt[:-] Fikk beskjed hos både jordmor og lege om skjerping - husk å spise jevnt og drikke nok. Hadde mye ketoner i urinen...Men jeg glemmer det nesten, fordi jeg ikke har lyst på noe...

Varierende!!! (men sier svært sjeldent nei til sjokolade ol..)

Begynt å bli kvalm (første gang jeg opplever det i svangerskapet)

ORIGINAL: IdaJ86

Varierende!!! (men sier svært sjeldent nei til sjokolade ol..)

Begynt å bli kvalm (første gang jeg opplever det i svangerskapet)

Kvalmen har kommet TILBAKE i perioder her...[:'(]...

magen min roper etter mat, men matlysten er ikke på top...bare når det gjelder godterier, det sier jeg ikke nei til!! har funnet ut at jeg må nok drikke litt mer vann da..

Den er dårlig, og har vært det siste måneden omtrent. Har vel sammenheng med at det ikke er plass i magen lengre. Naboen fortalte at hun levde på Rett-i-koppen den siste måneden, og jeg merker at jeg nærmer meg suppestadiet jeg òg...

Maten ligger nemlig i halsen, akkurat som om jeg ikke har fått svelget ned [8D] (Neger i luka, bare i halsen [;)]) Og der blir den.

Apetitten er stort sett på topp, og nå merker jeg at jeg er så mye mer sulten er før. Kan våkne om natten at magen romler kraftig, men står ikke opp for å spise...

jeg har godt apetitten og drikke mye melk 3 til 4 glas til frukost 1 til lunsje om kveld om kl 03.00 ca må jeg drikke 1 glas. for vi kjøpet 2 kartog med melk i uke men nå er 6 kartong. jeg spiser oxo veldig mye.

ORIGINAL: S.Reve FLODE

Den er fin!! [:)]
Men klarer ikke så mye om gangen lenger da...

sånn har jeg også det.

Etter noen uker med litt dårligere apetitt, er jeg nå sulten som en okse hele tiden... Sukkerspinn (av alle ting) har jeg lyst på hele tiden... ??!! [:D] Men spiser ikke det altså... Av de sunne tingene virker proteiner å være skikkelig poppis både hos meg og knerten - kyllingvinger er favoritten. Veldig lettvint, med eller uten brød, med eller uten salat, eller som Bangla-mat: Tandoori saus og Naan-brød... Kan spise 2 hvis jeg orker eller 8 hvis jeg orker. Perfekt...! [;)]

apetitten min er helt på topp.har hatt en utrolig til matlyst denne graviditeten.noe ennet en det jeg
hadde sist

Snakk om mat..så blir jeg sulten med en gang..Tror aldri jeg har mistet matlysten...ler[:D]

Back
Topp