hvordan er 6 månd babyene deres?

blåøyd

Betatt av forumet
Altså hvordan oppfører de seg?
blir nesten litt bekymret noen ganger for karen min..han virker små hyper og er kjempe lett og "fyre" opp! han blir helt elektrisks når vi tuller med han..spytter,klorer,ler og vifter med armer og ben og hyler og skriker!! :O
kan jo godt være dette bare er alderen og er helt normalt..noe jeg håper selvsagt ;)

Høres ganske mye ut som min gutt det;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, samme her. Ligger han på ryggen, hopper han omtrent bortover med å løfte på rumpa/ryggen og nesten gå i bro. Kan ligge sånn lenge! Opp og ned, opp og ned.

Ellers er han stort sett blid hele tiden mot alle. Men han har også begynt å utrykkr egne meninger, så han kan virkelig å si ifra også! :)

Savner litt mer kos på fanget, ligge sånn som han gjorde som nyfødt, men det kommer vel igjen.

phuuuu!! får vel bare slå meg til ro med at det er normalt da? :P
jeg har en datter på 3.5 og hun var IKKE sånn...men så skrek hun og sov ikke de to første årene,mens han her bare smiler og tuller og ler :P

Min er ganske bedagelig av seg tror jeg. Han snudde seg et par ganger før jul, rygg til mage, men ikke vist noe interesse for det etterpå. Stritter nesten imot når vi hjelper han rundt. Hehe. Nå virker det endelig som han begynner å prøve litt igjen:-) særlig hvis han får ligge uten bleie! Løfter mye på rumpa og tar tak i føttene da. Stort sett blid og fornøyd gutt:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hu har fått veldig egne meninger. Vil ikke ligge i armkroken lengreog steller seg i bru. Noe som er en utfordring siden hu får nan. Hu blir lett frustrert og hyperaktiv. Legger hu da på gulvet så hu får ut litt energi. Etter det sovner hu. Men kjempe blid og ler omtrent av alt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min er søkende og viser veldig tydelig hva han vil se på/ ha tak i om han sitter på armen. Da bare bøyer han seg dit han skal og blir sinna på meg hvis han ikke kommer seg dit :P
Ellers harn jo begynt å krabbe så det meste er ryddet bort fra bakkeplan :P
Han er ellers i godt humør, aktiv men kontaktsøkende og glad i kos og fjas. Og VELDIG glad i søstra si :)
Ingen som får han til å le sånn som henne klarer. :) Han er fortsatt litt redd for høye lyder og det hender han skvetter til og begynner å HYYYYLE fordi han ble skremt når feks søstra ler veldig høyt. Men det kommer seg og har blitt myyye bedre enn før. Håret mitt er populært å dra i men tror ikke han skjønner helt at han ikke trenger å dra i alt han får tak i. :P

Min er søkende og viser veldig tydelig hva han vil se på/ ha tak i om han sitter på armen. Da bare bøyer han seg dit han skal og blir sinna på meg hvis han ikke kommer seg dit :P
Ellers harn jo begynt å krabbe så det meste er ryddet bort fra bakkeplan :P
Han er ellers i godt humør, aktiv men kontaktsøkende og glad i kos og fjas. Og VELDIG glad i søstra si :)
Ingen som får han til å le sånn som henne klarer. :) Han er fortsatt litt redd for høye lyder og det hender han skvetter til og begynner å HYYYYLE fordi han ble skremt når feks søstra ler veldig høyt. Men det kommer seg og har blitt myyye bedre enn før. Håret mitt er populært å dra i men tror ikke han skjønner helt at han ikke trenger å dra i alt han får tak i. :P

Mi er 6mnd om 2 uker :-) mi viser også veldig tydelig va hun vil å blir sinna om hun ser noe hun.vil ha å ikke kommer.seg dit når hun sitter på meg :-P

Wææ krabbe :-o mi løfter rompa å vrikker, men skjønner ikke at armene også må med om hun skal fremover :-P

Ellers er hun blid og fornøyd :-)

Bv forum appen ♡

Back
Topp