Hvordan endte dere opp her?

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Det er jo ganske mange sånne mammaforumer å velge i,hvorfor ble det bv dere landa på?
Jeg hadde ei venninne som var på bv da hu var gravid,og jeg var så fascinert av den uke for uke oppdateringa så jeg registrerte meg på bv.
Mye rart man skal lure på :-P

Jeg havna her med førstemann ved at jeg søkte på noe på Google og forumet kom opp. Liker meg her så ble naturlig og havne hær med nr 2 og :)

Var både her og på BIM sist, men kuttet ut BIM fort, syns det var koseligere her.

huske ikke :P tror jeg bare fant denne siden... var så greit å forstå...og flotte jenter med oppmuntrende ord (på assistert befruktning) så gikk jeg over hit når jeg ble gravid

Jeg fikk tips fra storesøstra mi som hadde brukt BV selv :)

Mene å huske at jeg fikk et tips av venninne når jeg var gravid med første mann. Syns det var så mye bra her, mye historier og fakta. Og de uke for uke informasjonen syns jeg var så fasinerende :) Så da ble jeg rett og slett "boende" her :P

Var mest på BIM med førstemann i starten, men så flyttet jeg inn her på slutten av det svangerskapet og likte meg mye bedre her enn der ;)

Både søstera mi og ei venninne har vært her, var naturlig da

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Vel ble først medlem i 06;) men da mistet vi, så har jeg vært innom i de andre to svangerskapa o:) koselig å kunne prate med andre som opplever det samme som deg:)

Var ei venninne som anbefalte forumet, skulle egentlig bare titte innom å lese litt. Meen endte vist med at jeg ble med i termingruppe og til og med begynt å skrive noen innlegg :laughing002

Det dukket bare opp når jeg drev å surfet litt,så måtte inn å sjekke hva det var,og har vert her siden:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

jeg kom inn på siden da jeg søkte på noe ang svangerskapet så vips var jeg her inne :)

Back
Topp