V ViPrøverIgjen Forelsket i forumet 6 Jul 2010 #1 Hvordan får jeg til å endre slik at på Min side står det hvor langt jeg har kommet i graviditeten istedet for i syklusen...?
Hvordan får jeg til å endre slik at på Min side står det hvor langt jeg har kommet i graviditeten istedet for i syklusen...?
L litjpia.tm Elsker forumet 6 Jul 2010 #2 Gå inn på "Min side", og så inn på "Mine opplysninger". Der står det "Barn", og "Legg til barn eller termin". Der er det bare å legge til termin. Lykke til!! [:)]
Gå inn på "Min side", og så inn på "Mine opplysninger". Der står det "Barn", og "Legg til barn eller termin". Der er det bare å legge til termin. Lykke til!! [:)]
S *Stella* Forumet er livet 6 Jul 2010 #3 Jupp, du må registrere at du er gravid, i stedet for at du er prøver.
V ViPrøverIgjen Forelsket i forumet 7 Jul 2010 #4 Fikk det til :) da mangler jeg bare en sånn Lillypie :) det blir til helga... skal bare nyyyte at jeg er gravid :)
Fikk det til :) da mangler jeg bare en sånn Lillypie :) det blir til helga... skal bare nyyyte at jeg er gravid :)