Jeah Elsker forumet Julegavene 2019 31 Jul 2013 #1 På appen så får jeg så rart nick, aner ikke hvordan endre det? Får nemlig ikke logget inn på "min side" for å fikse det fra mobilen. Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
På appen så får jeg så rart nick, aner ikke hvordan endre det? Får nemlig ikke logget inn på "min side" for å fikse det fra mobilen. Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
J Janet Guest 31 Jul 2013 #2 Bkno3792662 skrev: På appen så får jeg så rart nick, aner ikke hvordan endre det? Får nemlig ikke logget inn på "min side" for å fikse det fra mobilen. Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Hei, du klikker på brukernavnet ditt oppe til høyre deretter kontaktdetaljer for å endre nicket ditt.
Bkno3792662 skrev: På appen så får jeg så rart nick, aner ikke hvordan endre det? Får nemlig ikke logget inn på "min side" for å fikse det fra mobilen. Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Hei, du klikker på brukernavnet ditt oppe til høyre deretter kontaktdetaljer for å endre nicket ditt.