Hvordan e deres små?

anja83

Betatt av forumet
min søv stortsett heile natta.E kun oppe å får mat 1-2 gang før natta og søv rundt en 3-4 tima på dagen.På tirsdag kjæm helsesøstra på heimebesøk,bli spennanes å se kor mykkje han har lagt på seg.

Finnsnes... Enn du kor du bor henn?

Ja kan stemme det.Va kanskje du som va hos barnelegen samme dag som eg va...

Min han sover hele natten, våken en gang å får mat å ny bleie.. Men er mer våken på dagen[:D] Men det gjør ikke noe[:D]

Philip våkner ca 2 ganger om natten og sover MYE på dagen....

Er vel våken 2-3 ganger, men ikke altid av babyen, våkner av sprengte bryster også[:)]
Sover mye på dagen også

Ja da va det deg.Går det bra ellers?
ORIGINAL: *venter en gutt*

ORIGINAL: anja83

Ja kan stemme det.Va kanskje du som va hos barnelegen samme dag som eg va...

jupp.. hva ferdi hos legen, holdt på å kle på han astor...

Sondre sover MYE mindre enn jeg hadde forestilt meg at babyer gjør [8|]
Han sover best når han ligger inntil meg også. Begynner å bli litt slitsomt at han ikke vil sove alene egentlig. Men når vi legger han for natta i senga si (som ofte ikke blir før i 01-tia), så sover han til rundt 4.30-5.30. Når han våkner får han litt pupp på senga og sover et par timer til. Men det er de lengste duppene han har! Så det som hjelper er å gå lange trilleturer om dagen, for da kan han sove lenger.

ho er våken og får mat to ganger for natta. sove som regel 3-4 timer i strekk, men kan faktisk gå litt lengre mellom måltida og då er ho ikkje tålmodig!![:D]

Hun sover veldig mye....er våken ca to ganger per natt...og sover så å si hele dagen, våkner når hun er tørst eller sulten, er våken ca 20 min før hun sovner til neste måltid igjen, og har et par ganger per dag hvor hun er våken en times tid ca... De sover mye disse små nurkene, er helt normalt visstnok [:)] så sant de spiser og tisser/bæsjer...

Back
Topp