Jeg har arvet en sånn badebalje på stativ.
Hvordan desinfisere den best mulig? Klor?
Hvordan desinfisere den best mulig? Klor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville bare brukt zalo og klut/svamp til å vaske den. Hvis det er godt nok til å vaske det vi spiser av, så er det godt nok til en badebalje. Zalo er jo fettløselig, så det fjerner jo badeolje og sånt. Kan jo bruke den blå zaloen, som heter antibakteriell?
Vet i hvert fall at ingen har bæsjet i vasken vårFår gå en runde med antibakteriell først, og så en vanlig etterpå kanskje?
![]()
Jeg pleier å vaske badebaljen med det jeg har tilgjengelig av vaskemiddel ;p Zalo/grønnsåpe/badskrubbHolder jo for alt annet rundt oss, tilogmed det vi spiser av som nevnt over her, så tipper det blir ren nok
![]()
Tenker bare at jeg må rengjøre den ekstra siden det er en "fremmed" baby som har brukt den tidligere?
Klor er det eneste som dreper virus og bakterier så ville brukt det og skyllet den goooodt![]()
Jo det stemmer godt, klor er det eneste vaskemiddle folk flest får tak i som dreper norovirus, rotavirus, bakterier osv.Det stemmer jo ikke akkurat at klor er det eneste som dreper virus og bakterier. Hva med alkohol, eddik, sitron, honning dreper faktisk også en del.Og når det er en zalotype som heter antibakteriell, så regner jeg med de har tilsatt noe der også som dreper bakterier.