Hvordan delte du nyheten med barnefar?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Han var på badet da jeg testet så fikk se testen nesten samtidig som meg. Trodde ikke sine egne øyne men ble selvsagt veldig glad.

Kjøpte pappa-bok som jeg pakket inn og gav han når han kom hjem fra jakt dagen etter jeg testet positivt. Filmet han, så har den overraskende og glade reaksjonen hans på film <3

Ringte han på kvelden, han var bortreist. Han var med bestekompisen sin som vi har diskutert at vi vil ha som gudfar, så jeg sa bare "du, siden du nå er med han, kan du ikke bare spørre med en gang om han vil være gudfar?" var en ganske grøtete stemme i andre enden som var sjokkert over positiv test så tidlig. Vi har sikret oss en gudfar :Heartred

Her i huset hadde jeg kjøpt inn baby sokker og to fine bodyer med teksten "I :Heartred Mum" og "I :Heartred Dad" (2 dager før jeg testet positiv) Hadde jo uansett fått bruk for dem :p. Testet meg tidlig på en søndag morgen, før mannen skulle på jobb. Løp ned i første etasje med en gang testen viste positiv 3+, og sa jeg hadde en liten gave til han. Han ble helt stum, og fikk tårer i øynene da han så sokkene ligge øverst i pakken :love7

Ba samboer stikke innom meg på jobb (han jobber 1etg over på samme huset) før han startet senvakt. Han lurte fælt hva det var, om det var noe alvorlig. Tok han tilsides og sa «gjett da?» han skjønte det med en gang, ble glad og kysset meg ❤ Åsså på første forsøk sa han, tydeligvis fornøyd selv ha ha

Lillemann på 2 år fikk gå inn på soverommet og gi pappaen testen. Han skjønte ikke helt hva det var han fikk først, men så kom det et stort glis. :happy:

Ga han pinnen. Måtte snike meg til å vise han uten å vekke mistanke hos besøket ;)

Han var skeptisk, hadde ikke helt trua på atden streken betyr baby. Har vist han et par streker veldig tidlig som ikke ble noe mer. Men denne gangen var den helt tydelig, 17 dpo, så det var ingen tvil. I kveld skal han få en digital der det står gravid :D

Hadde tatt strimmeltest som var positiv. Ikke fortalt han. Tok digital og ba han lese av (sa jeg ikke turte...) kom med tårer i øynene inn i stua [emoji173]️

Pakket inn testen med en par babysokker. Han viste ikke at jeg skulle teste, han ble veldig glad [emoji177]

Han satt nede i stua med en gretten baby på 9 mnd (pappaperm). Jeg gikk ned og sa jaja er du klar for en til? Han sa nei. Nei nei. Nei nei nei. Så sa jeg å? Det var synd? Mens jeg lo litt. Så sa han: nei vent? Hæ? Seriøst? Han ble glad når han fikk fordøyd det da :D

Jeg ble innlagt på sykehuset grunnet overstimulering i forbindelse med IVF forsøk. Hadde enorme smerter og tenkte at dette hadde nok ikke gått veien nok en gang :-( Ble tatt masse blodprøver av og måtte sitte der på rommet og vente på at mannen min skulle komme tilbake etter han hadde vært hjemme å hentet tannbørsten og div til meg. Etter et par timer kom han tilbake og legen kom da inn døra bare et par minutter etterpå og fortalte oss den gode nyheten:-) Så vi fikk begge vite det samtidig.

Etter ivf forsøk ble det enkelt som og si at testene er positive :hilarious: :p
Fikk som svar til bake : kødder du???? :woot: :hilarious:
Ble ikke akkurat noen romantisk eller søt måte akkurat .. men men :laughing021

Denne gangen viste han jeg tok testen. Han smilte han i fra øre til øre når jeg kom med den og sa ikke stort.

Sist graviditet så lyste den positiv på valentinesdagen og da ble det en liten gaveboks med litt blått og rosa i sammen med testen og en stor hvit bamse:happy:

Sende bilde av testene på facebook. Klarte ikke å vente til han kom hjem fra jobb :excited001 vi har spøket litt med at han kanskje er steril da det ikke hadde skjedd noe. Så skrev: du er ikke steril iallefall. Så fikk jeg hæ tilbake. Så sendte jeg bilde etterpå. Han ble glad, og synes det var på tide :gen014

Back
Topp