Hvordan delte du nyheten med barnefar?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Var han med når du tok testen? Eller fortalte du han etterpå? Hvordan reagerte han? :)

Han var borte på jobbreise, så vi snakket om at jeg skulle ta test. Så han fikk resultatet på snap med det samme ;)

Jeg gav han testen når han satt på sofaen. Han ble overlykkelig!

Vi testet sammen på 17.mai. og han fikk se på resultatet først. Var moro å se ansiktet når han spurte opp igjen hvordan det var det egentlig skulle være igjen på testen [emoji169]

Han lå og sov i sengen tirsdag 1.mai klokken 6, og ante fred og ingen fare, før jeg braste inn, slo på lyset og viste han begge testene [emoji23] svaret jeg fikk var: «nå igjen?!?!» [emoji23]

Skal sies at vi ikke hadde prøvd, vi hadde hoppet av i svingen og ingen av oss hadde trodd dette skulle skje [emoji173]️ Men begge to gleder seg og han snakker allerede til lille trille i magen [emoji173]️

Fortalte det etterpå.. jeg trodde selv jeg innbilte meg ting så skulle bare ta en test for å roe meg selv ned [emoji849][emoji16][emoji16]

Han var på jobb så jeg sendte bilde av testen på messenger. Fikk et "Oi" tilbake, samt masse hjerter :laughing002:love017

Tok testen i skjul rundt 05 på morgenen. Kom tilbake på rommet etter en times tid, og han våkna av at jeg gråt. Brukte vel en 20 min på å fortelle det. Han tok det fint, og ble strålende fornøyd, mens jeg mente at livet var over:angelic: vendt meg mer til tanken nå:)

Sa det en uke etter siste test fordi han var på jobbreise, men han mistenkte det siden jeg ikke hadde sutret hverken over mens eller el kom feil i fht reisen hans, sutret over el ville komme feil den mnd i forkant...

Vi hadde fått testdato av klinikken i Haugesund(16.mai). Siden han hadde nattevakt avtalte vi at jeg skulle si ifra på Messenger [emoji4] en som ble veldig glad for bildet av en positiv test [emoji4][emoji4]

Her var det han som delte resultatet med meg :) Jeg tissa i koppen, han gjorde resten :P Jeg var så nervøs at jeg gikk ut av badet, og da jeg kom inn på badet en stund etterpå smilte han, og gav han meg en klem å sa gratulerer xsmile2<3

Testet tilfeldigvis når han var på jobb, tok 4 stk før jeg trodde på det og løp til butikken, kjøpe en boks og en baby body, hadde fra før av kjøpt et svart armbånd hvor det stod pappa på for en slik anledning [emoji23] puttet alt i boksen og sa til han at han hadde fått pakke. Når han gikk til boksen sa han hvem er det fra og i det han åpnet sa jeg «storken» [emoji23]

Back
Topp